Latterlige underliv!! Ja undskyld, men det ville nogen gange være bedre hvis det ikke var der 
Jeg har været på Provera og p-pille behandling, fordi jeg ikke har haft min mens siden min SA.. Jeg sluttede med p-pillerne for nogle dage siden, og har taget 10 kg på!!!
Men det vidste jeg næsten godt jeg ville..
Der er ingen rigtig blødning kommet, men jeg har igennem den sidste tid småblødt sådan hveranden dag, og i sidste uge, var det hver gang jeg bar på noget tungt..
Scanningen idag, viste at jeg har en slimhinde på 11 mm. og en cyste på højre æggeleder på 9 cm!!!!!!!! No wonder jeg har ondt.. Men den spærrer for blødningen..
Den store cyste jeg havde på venstre, er sprunget af sig selv, så det er jo positivt, men at der så skulle komme en ny på højre var ikke lige med i min plan
Jeg har haft én ægløsning af mig selv siden min SA, så min krop kan godt, når den selv vil..
Nu er planen, at jeg skal ringe til dem om 1 uge, hvis min mens ikke er kommet.. Så kommer jeg op til en ny scanning og vi starter på Provera igen.. Hjælper det ikke skal jeg ind til en operation i fuld narkose
Anmeld