Hun græder når hun har spist :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.817 visninger
36 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

CmarianN

Hej derude!

Har en lille Mynthe på 3 uger, som de sidste 5 dages tid er begyndt at græde/skrige helt hysterisk. Det virker som om hun får ondt i maven. Det er ik pga forstoppelse, for hun kommer af med afføring flere gange dagligt!

Nogen der har prøvet det, som har gode fif?

Help!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Chris86

Jeg tænker luft i maven?

Måske hun ligger forkert når du ammer...
Hvis hun får flaske kan en flaske med ventil klare det

Anmeld

24. februar 2012

CmarianN

Chris86 skriver:

Jeg tænker luft i maven?

Måske hun ligger forkert når du ammer...
Hvis hun får flaske kan en flaske med ventil klare det

Luft i maven har hun i hvert fald... Hun prutter og bøvser nemlig. Havde ik lige tænkt at hun kan ligge forkertnår jeg ammer. Hmm, den skal jeg måske lige tage med SP?!

Anmeld

24. februar 2012

SaNiNa

Kan hun have ondt?

Naia blev rigtig ked af det når hun skulle lægges til men efter et par gange ved kiropraktor fik vi en helt anden pige. hun var så også låst 3 steder

Anmeld

24. februar 2012

Chris86

Luft i maven har hun i hvert fald... Hun prutter og bøvser nemlig. Havde ik lige tænkt at hun kan ligge forkertnår jeg ammer. Hmm, den skal jeg måske lige tage med SP?!

Prøv at lægge hende i tvillinge-stillingen, synes jeg har læst et sted at det sku hjælpe...  Med at få bedre fat og holde vacum

Anmeld

24. februar 2012

Nolle

CmarianN skriver:

Hej derude!

Har en lille Mynthe på 3 uger, som de sidste 5 dages tid er begyndt at græde/skrige helt hysterisk. Det virker som om hun får ondt i maven. Det er ik pga forstoppelse, for hun kommer af med afføring flere gange dagligt!

Nogen der har prøvet det, som har gode fif?

Help!!!!

Min søn gjorde det samme da jeg ammede - så skulle han passet ude, og fik MME og der efter var der igenting overhovdet. så fandt ud a det var mit mælk han ikke kunne have i maven, så jeg måtte desværre stoppe ;/

Anmeld

24. februar 2012

Janni.

Håber i snart finder en løsning.

Anmeld

24. februar 2012

CmarianN

SaNiNa skriver:

Kan hun have ondt?

Naia blev rigtig ked af det når hun skulle lægges til men efter et par gange ved kiropraktor fik vi en helt anden pige. hun var så også låst 3 steder

AltSå tænker du på om hun kan have ondt andre steder end i maven?

For maven driller hende i hvert fald! :-(

Anmeld

24. februar 2012

CmarianN

Chris86 skriver:

Prøv at lægge hende i tvillinge-stillingen, synes jeg har læst et sted at det sku hjælpe...  Med at få bedre fat og holde vacum

Jeg ammede faktisk kun i tvillingestilling den første halvanden uge, men var nød til at lære alm ammestilling, for i tvillingestillingen er jeg afhængig af at min kæreste hjælper med at ligge hende til. Det er jo en kæmpe op-pakning af puder osv. 

Anmeld

24. februar 2012

CmarianN

Chris86 skriver:

Jeg ammede faktisk kun i tvillingestilling den første halvanden uge, men var nød til at lære alm ammestilling, for i tvillingestillingen er jeg afhængig af at min kæreste hjælper med at ligge hende til. Det er jo en kæmpe op-pakning af puder osv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.