Kalder man det krejler!?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

Mira0911

Laulund87 skriver:

Nej det er hvad man kalder en jyde

Godt gået!

Hva? Det har jeg aldrig hørt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Hvem?

Mira0911 skriver:

Må da lige fortælle at farmand og Julie er nogle "krejler" når det handler om køb af diverse sager eller noget... Vi skulle have en ny tørretumbler.. De får tilbudt en veloux i Skousen til 5700,- 

Farmand siger til sælgeren om der ikke kunne komme lidt rabat på det...? Naah det var de nu ikke meget for... 

Farmand siger ja den skal vi så ikke have... Sælgeren hiver fat i dem da de er på vej ud, hvad siger I til 3500,- leveret og installeret!?!?! 
Ja tak sagde han... 

FEDT synes jeg... Imorgen får vi ny tørretumbler...

Det der med at krejle eller lave en god handel det dur jeg overhovedet ikke til... 

Det gør jeg nu også sommetider, sku ha en gallakjole til min brors bryllup, fandt li KJOLEN og så prisen 2.000 kr.. Arh.... endte med at få den for 900

Anmeld

23. februar 2012

Mira0911

Bondefruen skriver:

Det gør jeg nu også sommetider, sku ha en gallakjole til min brors bryllup, fandt li KJOLEN og så prisen 2.000 kr.. Arh.... endte med at få den for 900

Jamen hvordan pokker gør man lige det? Snakker for sin syge moster eller? 

Anmeld

23. februar 2012

Hvem?

Mira0911 skriver:

Jamen hvordan pokker gør man lige det? Snakker for sin syge moster eller? 

Man siger som bare at man vil max give x antal for den og hvis de er til at handle med, så kommer der gang i det

Anmeld

23. februar 2012

Mira0911

Bondefruen skriver:

Man siger som bare at man vil max give x antal for den og hvis de er til at handle med, så kommer der gang i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.