Kalder man det krejler!?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Mira0911

Må da lige fortælle at farmand og Julie er nogle "krejler" når det handler om køb af diverse sager eller noget... Vi skulle have en ny tørretumbler.. De får tilbudt en veloux i Skousen til 5700,- 

Farmand siger til sælgeren om der ikke kunne komme lidt rabat på det...? Naah det var de nu ikke meget for... 

Farmand siger ja den skal vi så ikke have... Sælgeren hiver fat i dem da de er på vej ud, hvad siger I til 3500,- leveret og installeret!?!?! 
Ja tak sagde han... 

FEDT synes jeg... Imorgen får vi ny tørretumbler...

Det der med at krejle eller lave en god handel det dur jeg overhovedet ikke til... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Dot D

Det var noget af et nedslag i prisen.... Mon man kan kalde den sælger for DESPERAT, hi hi....

Tillykke med købet

Anmeld

23. februar 2012

Muffin_girl

Mira0911 skriver:

Må da lige fortælle at farmand og Julie er nogle "krejler" når det handler om køb af diverse sager eller noget... Vi skulle have en ny tørretumbler.. De får tilbudt en veloux i Skousen til 5700,- 

Farmand siger til sælgeren om der ikke kunne komme lidt rabat på det...? Naah det var de nu ikke meget for... 

Farmand siger ja den skal vi så ikke have... Sælgeren hiver fat i dem da de er på vej ud, hvad siger I til 3500,- leveret og installeret!?!?! 
Ja tak sagde han... 

Det der med at krejle eller lave en god handel det dur jeg overhovedet ikke til... 

HERLIGT !  

Anmeld

23. februar 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Det var noget af et nedslag i prisen.... Mon man kan kalde den sælger for DESPERAT, hi hi....

Tillykke med købet

Ja for pokker..  Mega desperat ! 

Anmeld

23. februar 2012

Dot D

AalborgPigen skriver:

Ja for pokker..  Mega desperat ! 

Ja, ikke? Håber ikke han er på provision

Anmeld

23. februar 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Ja, ikke? Håber ikke han er på provision

Nej så er det sørme skidt da 

Anmeld

23. februar 2012

l.kjoeller

Mira0911 skriver:

Ja tak sagde han... 

Vi får også ny i morgen- gratis leveret og med rabat

Anmeld

23. februar 2012

Mira0911

l.kjoeller skriver:

Vi får også ny i morgen- gratis leveret og med rabat

Det er fantastisk.... 

Ups det er en Electrolux ikke en veloux... Tror ikke der er noget der hedder det... 

Anmeld

23. februar 2012

Mira0911

Dot D skriver:

Tillykke med købet

Tror da også han var en smule desperat... 

Takker... 

Anmeld

23. februar 2012

Laulund87

Nej det er hvad man kalder en jyde

Godt gået!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.