Klage over vagtlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

Nettemor

Håber din søn er ok.

Har du fået klaget? Ellers ville jeg også sige at det burde du.. Det er bare ikke iorden opførsel det der.  Synes faktisk det var mega flabbet! Og man bør da slet ikke som professionel snakke sådan til folk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Lone Jakobsen

hvordan har din søn det?

om du skal klage eller ej skal jeg ikke ku sige, men det lyder som en rigtig grim oplevelse. jeg synes desværre ofte at vagtlæger efterlader meget tilbage at ønske

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Hejsa

Nu har den det fint...... Men han var noget medtaget, så valgte at tage sagen i egen hånd og simpelthen behandle ham som hvis han havde hjernerystelse..... Også kontaktede jeg egen læge næste morgen! 

Heldigvis var der ik tegn på hjernerystelse, men så havde vi i hvert fald taget vores forholdsregler!!!

Og jeg er i fuld gang med at finde ud af hvor jeg klager og hvordan!!!!

Anmeld

27. februar 2012

Malthes mor

Anonym skriver:

Hejsa

Nu har den det fint...... Men han var noget medtaget, så valgte at tage sagen i egen hånd og simpelthen behandle ham som hvis han havde hjernerystelse..... Også kontaktede jeg egen læge næste morgen! 

Heldigvis var der ik tegn på hjernerystelse, men så havde vi i hvert fald taget vores forholdsregler!!!

Og jeg er i fuld gang med at finde ud af hvor jeg klager og hvordan!!!!

Klag over ham. Dit held er at jeres samtale er båndet, så det er nemt at finde den og finde den pågældende læge. Held og lykke og krydser alt, for max en nar, det er han!

Anmeld

27. februar 2012

MortilCilas

Store IDIOT! Er helt paff!!!

Anmeld

27. februar 2012

banana3

AalborgPigen skriver:

ENIG !!!!!!! Sådan er mange vagtlæger desværre bare! 

Ja, det er åbenbart kendetegnet for vagtlæger! 

Anmeld

27. februar 2012

Ma-lu

KLAG!!!!!!!!!!! 

Grrrrr.!

Anmeld

27. februar 2012

Muffin_girl

banana3 skriver:

Ja, det er åbenbart kendetegnet for vagtlæger! 

Ja desværre !

Anmeld

27. februar 2012

JustinsMoar

Hvilken region bor du i?

Vagtlæger er simpelthen ikke til at blive kloge på, mange af dem burde slet ikke praktisere..

En inkompetent og latterlig vagtlæge er desværre skyld i min mors død, så vi er midt i en klagesag!

Anmeld

27. februar 2012

Maise86

Der er så stor forskel på kvaliteten af vagtlæger. Min søster døde desværre efter en læge 3 gange nægtede at tilse hende på trods af at hun blev dårligere og dårligere. Han kaldte hende hypokonder. 

Under 24 timer efter det første opkald til vagtlægen låKuhn død i sin seng. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.