Klage over vagtlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.089 visninger
19 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Anonym trådstarter

Min søn slog sig idag.... Meget meget voldsomt i hovedet ih jeg ringede straks til lægevagten..... Han siger så jeg skal ligge en kold klud på hans pande hvilket nærmest er umulig da jeg overhovedet ikke må røre det for mig søn, det siger jeg jo så til lægen hvorpå han svare: Ja jeg kan jo se din søn kun er 1 år og 10 mdr så hvem af jer bestemmer? Ja jeg vil jo sige at hvis det er nødvendig du anvender vold, jamen så anvender du vold...... 

Jeg siger så: du mener jeg bare skal ligge en alm våd klud på og ik have ham tilset?? 

Han siger: ja ja om kluden er alm eller speciel bestemmer du selv hvorpå han så ligger på..... 

Seriøst er det barmogg dom syntes det er fuldstændig uacceptabel??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Tvillingemor80

Håber bestemt du klager over det (har så bare ingen ide om hvor man klager henne over sådan noget)..

Anmeld

23. februar 2012

bette

tabte lige underkæben der.. han skulle fandeme over knæet.. indsend en klage.. 

Anmeld

23. februar 2012

AnneP

Anonym skriver:

Min søn slog sig idag.... Meget meget voldsomt i hovedet ih jeg ringede straks til lægevagten..... Han siger så jeg skal ligge en kold klud på hans pande hvilket nærmest er umulig da jeg overhovedet ikke må røre det for mig søn, det siger jeg jo så til lægen hvorpå han svare: Ja jeg kan jo se din søn kun er 1 år og 10 mdr så hvem af jer bestemmer? Ja jeg vil jo sige at hvis det er nødvendig du anvender vold, jamen så anvender du vold...... 

Jeg siger så: du mener jeg bare skal ligge en alm våd klud på og ik have ham tilset?? 

Han siger: ja ja om kluden er alm eller speciel bestemmer du selv hvorpå han så ligger på..... 

Seriøst er det barmogg dom syntes det er fuldstændig uacceptabel??? 

KLAG!!!!!

Det er så uprofessionelt! -han burde skamme sig!

Anmeld

23. februar 2012

Muffin_girl

AnneP skriver:

KLAG!!!!!

Det er så uprofessionelt! -han burde skamme sig!

ENIG !!!!!!! Sådan er mange vagtlæger desværre bare! 

Anmeld

23. februar 2012

AnneP

AalborgPigen skriver:

ENIG !!!!!!! Sådan er mange vagtlæger desværre bare! 

Ja desværre!

Syntes derfor det er en god ide at klage, når situationen var sådan! -ellers sker det måske igen!

Anmeld

23. februar 2012

Muffin_girl

AnneP skriver:

Ja desværre!

Syntes derfor det er en god ide at klage, når situationen var sådan! -ellers sker det måske igen!

Ja ! Men på mange sygehuse har de bare alt for travlt. Og der sker for mange fejl. ! Har selv lige oplevet det. Jeg syntes det er utroligt. ! 

Anmeld

23. februar 2012

AnneP

AalborgPigen skriver:

Ja ! Men på mange sygehuse har de bare alt for travlt. Og der sker for mange fejl. ! Har selv lige oplevet det. Jeg syntes det er utroligt. ! 

Det er der ingen tvivl om at de har! -er selv i faget!

Men fagligheden må ikke sættes over styr! Og hvis V.L. syntes at man bør se tiden an, så gør det dog klart istedet for at give en ligegyldig gang BLA BLA.

Det gør jo bare at patienten bliver fustreret og utryk!

Anmeld

23. februar 2012

Muffin_girl

AnneP skriver:

Det er der ingen tvivl om at de har! -er selv i faget!

Men fagligheden må ikke sættes over styr! Og hvis V.L. syntes at man bør se tiden an, så gør det dog klart istedet for at give en ligegyldig gang BLA BLA.

Det gør jo bare at patienten bliver fustreret og utryk!

Helt enig !! 

Anmeld

23. februar 2012

Mira0911

Der findes bare ALT for mange af de uforskammede vagtlæger!!!!! 

Klage det skal du hvert fald!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.