det hele er så svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Ditte-3 skriver:

det jeg mender med han ved hvor han har dig er at han er skide ligeglad med dine følser og regner ikke med du smutter nogen steder for han gør hvad der passer ham,

undskyld sproget

Ja det er også det jeg skrev i mit indlæg. Han får jo i pose og i sæk sådan som showet kører nu, det er da klart han bliver ved. Han har en dejlig sport hver dag og en dejlig pige at sove med - han er da heldig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Klart jeg ikke smutter det min lejlighed.. Og han skal ikke være her alene hvis det er sådan noget.. Det er ham der skal skride

Anmeld

24. februar 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Klart jeg ikke smutter det min lejlighed.. Og han skal ikke være her alene hvis det er sådan noget.. Det er ham der skal skride

Som det er nu....hvis du pludselig ikke var der, hvor lang tid ville der gå, før han opdagede det? Ville det overhovedet gøre en forskel for ham, om du er der eller ej? Det lyder bestemt ikke som om, han sætter pris på dit selskab, måske han ikke er færdig med sit ungkarleliv?

I er nødt til at få snakket det igennem og få jeres prioriteter på bordet - hvis han har tænkt sig at blive ved med at leve på denne måde, så holder det alligevel ikke i længden, og så kan man lige så godt få det overstået med det samme. Jeg håber dog, at I kan finde en god løsning sammen. Held og lykke med det.

Anmeld

24. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

føler min kærestes hardball er blevet alt alt for vigtig han er ude hver weekend for at dyrke sin hobby og det er nogle gange hele weekenden men samtidet med det er han stort set heller ikke hjemme i hverdagene heller. føler jeg bliver meget til side sat af den skide hobby. føler det ødelægger alt og han forstår det bare ikke. ved snart ikke hvad jeg skal gøre mere, når han bare begynder og sige jeg ikke skal tage hans hobby væk fra ham, og er jo heller ikke det jeg vil, men vil gerne have ham mere hjemme i weekenderne os. og han ikke er ude og spille hver weekend og hvis vi laver en aftale bryder han den fordi han bliver ved med at sige han gerne vil ud.. ikke fordi han ikke må have en hobby men synes bare godt han os kunne tage og pleje vores forhold lidt.

undskyld det blev så rodet, men måtte bare ud med det nu hvor han bare er skide ligeglad åbenbart

kan du ikke blive en del af hans hobby og nogle gange tage med?

Ellers må han lære at prioritere rigtigt. Hvis han ikke har sin prioriteringer på plads må du hjælpe ham lidt på vej som nogle af de andre skrev

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Som det er nu....hvis du pludselig ikke var der, hvor lang tid ville der gå, før han opdagede det? Ville det overhovedet gøre en forskel for ham, om du er der eller ej? Det lyder bestemt ikke som om, han sætter pris på dit selskab, måske han ikke er færdig med sit ungkarleliv?

I er nødt til at få snakket det igennem og få jeres prioriteter på bordet - hvis han har tænkt sig at blive ved med at leve på denne måde, så holder det alligevel ikke i længden, og så kan man lige så godt få det overstået med det samme. Jeg håber dog, at I kan finde en god løsning sammen. Held og lykke med det.

Det finder han ud af ret hurtigt lige så snart han kommer ind af døren også ringer han får at hører hvor jeg er henne.. Er ikke i Tvivil om han elsker mig. Men han har vist os forstået det nu.. 

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

kan du ikke blive en del af hans hobby og nogle gange tage med?

Ellers må han lære at prioritere rigtigt. Hvis han ikke har sin prioriteringer på plads må du hjælpe ham lidt på vej som nogle af de andre skrev

Hans hobby er ikke lige noget for mig også synes jeg det er hand hobby.. Men han har ikke tænkte over tingene med hvordan det har været for mig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.