det hele er så svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Jamen kan du ikke prøve at skrive med nogle herinde fra ? 

Hvor kommer du fra ? Så kan du jo lave en masse ting alene !

Jeg TROR at man kan føle sig alene fordi man ikke har nogle at lave noget med.. Det kan jeg i hvert fald selv ligge genkendende til

Det gøre jeg os. Kommer fra Sjælland af. Det ikke som sådan fordi jeg føler mig alene men, vil os bare gerne have han er lidt hjemme end sove og spise. For så kan jeg lige så godt være single 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Det gøre jeg os. Kommer fra Sjælland af. Det ikke som sådan fordi jeg føler mig alene men, vil os bare gerne have han er lidt hjemme end sove og spise. For så kan jeg lige så godt være single 

Nej alene er også et hårdt ord.. men jeg ved at hvis jeg ikke ser mine veninder tit.. Og så kæresten skal tusind ting kan man godt føle han ALDRIG er hjemme.. 

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Nej alene er også et hårdt ord.. men jeg ved at hvis jeg ikke ser mine veninder tit.. Og så kæresten skal tusind ting kan man godt føle han ALDRIG er hjemme.. 

Det er ikke derfor han er virkelig stort set aldrig hjemme.. Selv min veninde  spørg hvorfor jeg finder mig i at han aldrig er hjemme.. og at hans hobby virkelig er blevet så vigtig.. 

Anmeld

23. februar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Det er ikke derfor han er virkelig stort set aldrig hjemme.. Selv min veninde  spørg hvorfor jeg finder mig i at han aldrig er hjemme.. og at hans hobby virkelig er blevet så vigtig.. 

Ej hvor er det da bare sååå træls! 

Anmeld

23. februar 2012

Ditte-3

næste gang han siger du tager hans hoppi fra ham så spør ham om hans hoppi skal tag dig fra ham for seriøs sådan ender det vis han ik bliver mere moden og tinker på andet end sig selv selfølig skal han ha en hoppi men der er vel også granser.

planlæger i at få børn--?

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

næste gang han siger du tager hans hoppi fra ham så spør ham om hans hoppi skal tag dig fra ham for seriøs sådan ender det vis han ik bliver mere moden og tinker på andet end sig selv selfølig skal han ha en hoppi men der er vel også granser.

planlæger i at få børn--?

Intet hjælper. Også sagde jeg han kunne tage ud og spille to gange om måneden sagde han at han lige så godt kunne sælge det hele.. Argh jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.. Og nej det gøre vi ikke som det ser ud nu har jeg ikke lyst til at få barn med ham

Anmeld

23. februar 2012

Ditte-3

ja men vis han står på tær på den måde må du også gøre det han ved hvor han har dig det er der poblemet er

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

ja men vis han står på tær på den måde må du også gøre det han ved hvor han har dig det er der poblemet er

Han ved slet ikke hvor han har mig.. Og jeg bliver mere fjern fordi jeg føler mig som den dårligste kæreste 

Anmeld

24. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Han ved slet ikke hvor han har mig.. Og jeg bliver mere fjern fordi jeg føler mig som den dårligste kæreste 

Han er en dårlig kæreste..

Problemet er tit med kvinder at de skal drives langt nok ud før de går fra kæresten. Og problemet ved det er at din kæreste ved at han får sin vilje og kan gøre som det passer ham fordi du stadig vil sidde derhjemme og være trofast.

Jeg foreslår som en lille test at du faktisk skrider fra ham, tager hen til en veninde, noget familie - mor og far eller noget og så ser om han faktisk gerne vil være sammen med dig eller med sin hobby.

Det er ganske enkelt, så finder han jo også ud af at du faktisk savner ham og at han må ændre sig. Medmindre han selvfølgelig finder ud af at det er dejligt du ikke er der fordi der er mere tid til hans hobby.

Jeg har faktisk selv haft problemet herhjemme, min kæreste elsker at spille computer, så jeg gjorde som jeg foreslog dig - og jeg vandt, han ville lave det om til at det kun var et par gange om ugen og det har han gjort. (det er 3 år siden nu)

Men er det ikke bedre at finde ud af det nu end senere?  

Anmeld

24. februar 2012

Ditte-3

det jeg mender med han ved hvor han har dig er at han er skide ligeglad med dine følser og regner ikke med du smutter nogen steder for han gør hvad der passer ham,

undskyld sproget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.