Det bliver lige pludselig alt for overvældende. . . .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

Saram

Stéphanie skriver:

Det er lige præcis også den følelse jeg sidder med, babyen er væk!!! HYYYYYL 

Prøvede lige at sidde med Xander liggende i mine arme inden han skulle puttes, men næh nej, han blev hysterisk over at skulle ligge ned... Og vil faktisk mest af alt bare ned på gulvet og lege videre.. Snøft 

heheh ja, savner så meget da Filuca ville ligge og sove i mine arme i flere timer, det var SÅ hyggeligt. Nu hun bare en stor pige der vil sove i sin seng. suk. men tror tiden kommer igen når de bliver lidt ældre hvor de synes det er hyggeligt at sove hos mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Stéphanie

Silas&Mille skriver:

hehe... hvis der var en med jeg kendte så ville jeg måske også se det 

Om ikke andet så er det underholdning når der ikke er andet at se 

Anmeld

23. februar 2012

Stéphanie

Saram skriver:

heheh ja, savner så meget da Filuca ville ligge og sove i mine arme i flere timer, det var SÅ hyggeligt. Nu hun bare en stor pige der vil sove i sin seng. suk. men tror tiden kommer igen når de bliver lidt ældre hvor de synes det er hyggeligt at sove hos mor.

Altså sådan har Emma det. Hun eeeeelsker de dage hvor hun får lov til at falde i søvn i min favn, som regel på sofaen foran en hyggelig tegnefilm, så der er da håb forude 

Anmeld

23. februar 2012

Saram

Stéphanie skriver:

Altså sådan har Emma det. Hun eeeeelsker de dage hvor hun får lov til at falde i søvn i min favn, som regel på sofaen foran en hyggelig tegnefilm, så der er da håb forude 

Ih hvor hyggeligt. Så må du nyde hende rigtig meget når hun vil det. Glæææder mig ihvertfald til Filuca gider det igen !

Anmeld

23. februar 2012

Stéphanie

Saram skriver:

Ih hvor hyggeligt. Så må du nyde hende rigtig meget når hun vil det. Glæææder mig ihvertfald til Filuca gider det igen !

Nyder det virkelig også bare helt enormt, det er bare SÅÅÅÅ hyggeligt 

Håber virkelig også at Xander gider når han bliver ældre 

Kan jeg virkelig godt forstå at du gør 

Anmeld

23. februar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

kan godt følge dine tanker.. også selvom han "kun" er 5 mdr... og stadig ammes...

synes tiden er fløjet afsted og tanken om at han "lige om lidt" (3 mdr.) skal starte i dagpleje og være væk hjemmefra er MEGET skræmmende for mig.. det at skulle overlade ham til en fremmed på den måde...

dette er vores første barn...

har virkelig prøvet at huske at tage billeder ofte og filme ved nye ting og sådan... men ej hvor er han bare allerede " stor" dreng... ruller selv fra mave til ryg og kan også godt (hvis han gider ) rulle fra ryg til maven... er supergod til at fange ting og putte dem i munden... supergod til svømning...

men puha da tiden løber jo afsted.. og alligevel føles det lidt som om han altid har været her

Anmeld

23. februar 2012

Stéphanie

Wampires skriver:

kan godt følge dine tanker.. også selvom han "kun" er 5 mdr... og stadig ammes...

synes tiden er fløjet afsted og tanken om at han "lige om lidt" (3 mdr.) skal starte i dagpleje og være væk hjemmefra er MEGET skræmmende for mig.. det at skulle overlade ham til en fremmed på den måde...

dette er vores første barn...

har virkelig prøvet at huske at tage billeder ofte og filme ved nye ting og sådan... men ej hvor er han bare allerede " stor" dreng... ruller selv fra mave til ryg og kan også godt (hvis han gider ) rulle fra ryg til maven... er supergod til at fange ting og putte dem i munden... supergod til svømning...

men puha da tiden løber jo afsted.. og alligevel føles det lidt som om han altid har været her

Tiden går bare aaaaaalt for stærk med en baby. Føler virkelig til tider at jeg bare står og står og alle andre farer afsted for øjnene af mig, for der sker så meget med andre, men da jeg så stadig går hjemme, føler jeg så ikke rigtig der sker så meget 

Giver det mening??

Anmeld

23. februar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Stéphanie skriver:

Tiden går bare aaaaaalt for stærk med en baby. Føler virkelig til tider at jeg bare står og står og alle andre farer afsted for øjnene af mig, for der sker så meget med andre, men da jeg så stadig går hjemme, føler jeg så ikke rigtig der sker så meget 

Giver det mening??

helt sikkert...

kan slet ikke følge med i hvad måned eller ugedag vi har... eneste grund til jeg overhovedet ved at vi snart når min fødselsdag igen er fordi vi har en spiralkalender som vi begge husker hinanden på at vende dagene i efterhånden som de går...

ellers ville jeg slet ikke kunne følge med... sys bare også der sker noget næsten hver dag... ville gerne have et par uger i træk hvor der ingenting skete andet at vi var hjemme for at prøve at blive bedre med rutinerne og sådan...

Anmeld

23. februar 2012

Stéphanie

Wampires skriver:

helt sikkert...

kan slet ikke følge med i hvad måned eller ugedag vi har... eneste grund til jeg overhovedet ved at vi snart når min fødselsdag igen er fordi vi har en spiralkalender som vi begge husker hinanden på at vende dagene i efterhånden som de går...

ellers ville jeg slet ikke kunne følge med... sys bare også der sker noget næsten hver dag... ville gerne have et par uger i træk hvor der ingenting skete andet at vi var hjemme for at prøve at blive bedre med rutinerne og sådan...

Kender det bare aaaaaaaalt for godt. Jeg var overbevist om at det var fredag i går, og en heeeel anden uge en vi egentlig er i. 

Kæresten kom nemlig tidligt hjem fra arbejde, og det gør han kun hver anden fredag, så da jeg kigger på ham og siger at vi altså skal have lidt chips og en god flaske rødvin og så bare være længe oppe og hygge kigger han bare dumt på mig og spørger om jeg så betaler hans arbejdsdag i dag  Blev total bundforvirret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.