Ja det er lige præcis det det gør.
Sidder i min sofa, Xander ligger og sover og jeg kommer til at sidde og tænke over alt (hvilket jeg jo så kan konkluderer er en meget farlig ting
) Og bliver lige pludselig total overvældet af det hele.. Min lille baby er slet ikke så lille længere. Han kan sidde selv, vil selv hjælpe til når han spiser, er begyndt at kravle, og siger en hel masse ting (jaja det er fuldstændig babysprog, men ordene dada og mama ligger jeg altså noget i
) Jeg føler bare at det hele går alt for hurtigt og jeg kan slet ikke følge med. Fik aldrig nydt tiden med Emma da hun var baby, og bum nu er hun 4½år og fotryder at jeg ikke nød tiden (ikke at jeg ikke nød den, men havde så mange ting vi ville opleve med hende som baby, så der var fart over feltet konstant)
Har virkelig prøvet at nyde babytiden denne gang, men det går alligevel alt for stærkt. Tænk at min lille bitte baby er 8 måneder nu? - Han falder jo i søvn om aftenen med det samme jeg ligger ham, han sover igennem. Han kan overnatte ude en enkelt nat uden at virke påvirket. Føler ikke rigtig han har brug for mig.
Det ved jeg jo godt inderst inde at han har, men puha, han bliver bare så stor lige pludselig.
Sidst vi havde SP fik jeg vi at vide at der jo slet ikke var brug for at hum kom mere, vi har jo styr på det hele. Det var fedt at få at vide, men på den anden side synes jeg også det var så rart at man vidste at hun ville komme igen. Selvfølgelig kan jeg altid ringe til hende og få hende ud til os, men bare tanken om at hun kom "fast" hver anden måned var alligevel en eller anden form for tryghed.
Uhh det er vidst godt nok alt for farligt at sidde og tænke, måske jeg skulle prøve at være blank fremover
Hmm, nå lige et spørgsmål hvis du stadig læser med, er der andre end mig der har/har haft det sådan?
God aften til alle, og god weekend når i kommer dertil
fra Stéphanie
Anmeld