Skal egen læge kontaktes først??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Henviser lægens telefonsvarer ik til en anden læge nu hvor han/hun ik er der? Godt nok er du ik alvorligt syg men du er lidt i tidspres så tænker at det er okay at ringe videre..

den gør det ikke på det her tidspunkt, der henviser de til vagtlægen hvis man er alvorligt syg.. ved ikke lige hvorfor.. og vil ikke ligefrem belemre vagtlægen med det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

UnderCover37

Ring til din læges nummer for at få oplyst hvem der vikarierer : ring dernæst denne læge op NU og senest i åbningstiden i morgen tidlig hvis de ikke svarer nu - når du er så langt henne og nu ønsker abort synes jeg det er for længe at vente til mandag!

Anmeld

23. februar 2012

Team Putte

Anonym skriver:

den gør det ikke på det her tidspunkt, der henviser de til vagtlægen hvis man er alvorligt syg.. ved ikke lige hvorfor.. og vil ikke ligefrem belemre vagtlægen med det her

Det kan jeg godt forstå.. Synes heller ik lige det er et vagtlæge-spørgsmål..

Måske gynækologisk afdeling på nærmeste sygehus? De bør ihvertfald kunne svare på hvor du ellers skal ringe hen hvis de intet kan gøre

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Ring til din læges nummer for at få oplyst hvem der vikarierer : ring dernæst denne læge op NU og senest i åbningstiden i morgen tidlig hvis de ikke svarer nu - når du er så langt henne og nu ønsker abort synes jeg det er for længe at vente til mandag!

det er prøvet, de henviser ikke længere til vikaren, men til vagtlægen

ved ikke hvorfor, men sådan er det hver gang om eftermiddagen og de ikke tager telefonen, så henviser de til vagtlægen ved akut sygdom..

jeg kan kun ringe imorgen tidlig, og håbe på at de henviser til en der..

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Det kan jeg godt forstå.. Synes heller ik lige det er et vagtlæge-spørgsmål..

Måske gynækologisk afdeling på nærmeste sygehus? De bør ihvertfald kunne svare på hvor du ellers skal ringe hen hvis de intet kan gøre

ja måske, men der vil man jo helst heller ikke ringe op og forstyrre hvis de ikke kan hjælpe alligevel.. for de har jo travlt med så meget andet

Anmeld

23. februar 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

det er prøvet, de henviser ikke længere til vikaren, men til vagtlægen

ved ikke hvorfor, men sådan er det hver gang om eftermiddagen og de ikke tager telefonen, så henviser de til vagtlægen ved akut sygdom..

jeg kan kun ringe imorgen tidlig, og håbe på at de henviser til en der..

Personligt kunne jeg ikke holde det ud og ville nok bare ringe til en tilfældig evt vagtlægen kl 16. - synes bestemt ikke det er at belemre...Held og lykke

Anmeld

23. februar 2012

sarahb

Hvis du bor i kbh er der scannings klinikken i hvidovre.

Anmeld

23. februar 2012

Team Putte

Anonym skriver:

ja måske, men der vil man jo helst heller ikke ringe op og forstyrre hvis de ikke kan hjælpe alligevel.. for de har jo travlt med så meget andet

Tror sagens de kan forstå det i din situation, og tror faktisk de vil være glade for du trods alt gør noget så det kan blive ordnet inden grænsen er nået..

Var jeg læge ville jeg da bestemt ik være glad over at skulle foretage aborter men ville have det værre hvis det var efter grænsen end før, hvis du kan følge mig?

Tænker det værste der kunne ske ville være der simpelthen ik er tid nok hvis du først ringer på mandag og derfor slet ik kan få en

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Personligt kunne jeg ikke holde det ud og ville nok bare ringe til en tilfældig evt vagtlægen kl 16. - synes bestemt ikke det er at belemre...Held og lykke

nu er det jo heller ikke fordi jeg synes den her situation er skide sjov.. der er bare ikke mulighed for at beholde det hvis jeg samtidig skal agere som ansvarlig voksen overfor mit andet barn..

i min verden er det alt andet end ansvarligt at beholde det her barn.. og det er uanset hvor meget jeg ville ønske tingene var anderledes..

men synes nu ikke det er et vagtlæge spørgsmål, og er sikker på at de her i regionen ville blive ret træt af at jeg ringer til vagtlægen angående dette..

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Hvis du bor i kbh er der scannings klinikken i hvidovre.

bor desværre i jylland..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.