Skal egen læge kontaktes først??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.502 visninger
23 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har nu taget den endelige beslutning om at det skal være abort, problemet er bare at min læge har ferie lukket til på mandag, og så er jeg altså 11+1.. så er der bare ikke så mange dage at gøre godt med derefter..

Er der ikke andre steder man kan henvende sig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

tarkoflen

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig ret meget, men henviser de ikke til en anden læge i tilfælde af sygdom? Ved godt det ikke er en sygdom du har men du skal jo bruge en læge! Og så vil jeg give dig et kram med på vejen!

Anmeld

23. februar 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Jeg har nu taget den endelige beslutning om at det skal være abort, problemet er bare at min læge har ferie lukket til på mandag, og så er jeg altså 11+1.. så er der bare ikke så mange dage at gøre godt med derefter..

Er der ikke andre steder man kan henvende sig??

I vores lægehus kan vi bare ringe til hvilken som helst læge i lægehuset hvis vores egen ik er der eller ik har tid til at se en.. Så det ville jeg gøre, især fordi du er lidt i tidspres!

Kram med på vejen, det er ikke nemt men nogle gange nødvendigt

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig ret meget, men henviser de ikke til en anden læge i tilfælde af sygdom? Ved godt det ikke er en sygdom du har men du skal jo bruge en læge! Og så vil jeg give dig et kram med på vejen!

Nu du siger det, så plejer de at gøre det..

må prøve at ringe derind imorgen tidlig.. Jeg kiggede bare på hjemmesiden hvor jeg kan skrive direkte med min læge som en slags chat, og der stod nemlig at de var ferie lukket..

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

I vores lægehus kan vi bare ringe til hvilken som helst læge i lægehuset hvis vores egen ik er der eller ik har tid til at se en.. Så det ville jeg gøre, især fordi du er lidt i tidspres!

Kram med på vejen, det er ikke nemt men nogle gange nødvendigt

desværre er det ikke et lægehus, men en privat klinik jeg har læge ved, og der er kun den ene læge der..

Anmeld

23. februar 2012

GønskE

hvis du har fået taget scanning eller noget, så ring til det sted og snak med dem. og du kan sagtens ringe inden du 12+0 og stadig få tid. (altså til lægen mandag) Da jeg fik abort for 2 år siden, der bestilte vi tid og fik det fjernet 2 dage efter :-)

held og lykke med det hele

Anmeld

23. februar 2012

tarkoflen

Hmm har du ikke en læge ved det offentlige? Ellers må du jo henvende dig på gyn.afdelingen på det sygehus du hører til og høre dem, hvad du gør i din situation. Håber der er nogle der kan hjælpe lidt bedre end mig.

Anmeld

23. februar 2012

Team Putte

Anonym skriver:

desværre er det ikke et lægehus, men en privat klinik jeg har læge ved, og der er kun den ene læge der..

Henviser lægens telefonsvarer ik til en anden læge nu hvor han/hun ik er der? Godt nok er du ik alvorligt syg men du er lidt i tidspres så tænker at det er okay at ringe videre..

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

GønskE skriver:

hvis du har fået taget scanning eller noget, så ring til det sted og snak med dem. og du kan sagtens ringe inden du 12+0 og stadig få tid. (altså til lægen mandag) Da jeg fik abort for 2 år siden, der bestilte vi tid og fik det fjernet 2 dage efter :-)

held og lykke med det hele

der er ikke foretaget nogen skanning overhovedet endnu.. ikke udover en meget tidlig skanning hvor de skulle tjekke at den ikke lå udenfor livmoderen..

Jeg håber lægen kan hjælpe mig på mandag så

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hmm har du ikke en læge ved det offentlige? Ellers må du jo henvende dig på gyn.afdelingen på det sygehus du hører til og høre dem, hvad du gør i din situation. Håber der er nogle der kan hjælpe lidt bedre end mig.

jo jeg er henvist til ham fra det offentlige og sygesikringen dækker det, men bor i en by med meget stor lægemangel, og derfor er de nødt til at få patienter ind hvor der er plads, og jeg fik så ham her..

men må forsøge deres telefon imorgen og høre hvem de henviser til, for er det den samme som de henviste til sidst, så venter jeg hellere weekenden over..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.