jeg har virkelig brug for en hobby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

EKBJ

Hansen1990 skriver:

Ja, kunne godt tænke mig en hobby, udover at gå i svømmmehallen.

kunne godt tænke mig en kreativ hobby . noget jeg kunne tage frem engang imellem i min fritid og pusle med..

nogen ideer? har i en hobby?

Jeg laver Candy wrap tasker :-) Det tager tid, men jeg synes det er hyggeligt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Muffin_girl

Hansen1990 skriver:

Ja, kunne godt tænke mig en hobby, udover at gå i svømmmehallen.

kunne godt tænke mig en kreativ hobby . noget jeg kunne tage frem engang imellem i min fritid og pusle med..

nogen ideer? har i en hobby?

Hvad med at strikke? Hækle? Læse nogle bøger?

Anmeld

23. februar 2012

mariamiss6

Sandko skriver:

Jeg har lige været inde og kigge på din blog, og det ser jo fantastisk ud - og svært  

Hvordan kommer man igang, når man ikke kender noget som helst til hækling? Har du et godt tip? 

Hej her også  

Jamen, altså, jeg lærte faktisk først at hækle da jeg fandt de der forskellige opskrifter osm du også ser på min blog, faktisk startede jeg med ponyen, det skal man så IKKE gøre, pyyyyyha siger jeg bare hehe.....

Anyways, aben er nem, og det er elefanten også Jeg er ved at lave en elefant lige pt, så der kommer snart et billede til den, eller det vil sige, jeg tror min elefant er ved at mutere til en gris

Men, kig på youtube, der er rigtig mange gode videoer... Hvis jeg husker det i aften, så skal jeg prøve at lave et indlæg hvor jeg henviser til nogle god videoer på you tube, som viser de forskellige sting

Lige nu skal vi bare lige spise, og senere skal jeg putte mine unger, og SÅ kan det være jeg kan feje hjernen lidt sammen

Anmeld

23. februar 2012

LenaJohansen

Hva med scrap eller male ? Jeg laver selv scrap, når tiden er til det, den er der bare ikke så tit pt...

Anmeld

23. februar 2012

mariamiss6

banana3 skriver:

uhh jeg har lige været inde og lure lidt, sikke en fantastisk ide, jeg har ALDRIG prøvet at hækle, men er i går blevet den heldige ejer af en symaskine. jeg ELSKER at sidde og klistre lime sy osv, det seneste har stået på billede til min lille niece med ugler  det er bare så hyggeligt.. 

Nu ved jeg ikke lige hvad størrelse børn du har, men på min blog (og tak for ros ) der er nogle hurtige billed DIY'er på en stor og en lille pusletaske jeg har lavet.... de er nemme, når først man har læst og forstået, og man kan se hvad billederne skal forestille

Og så kommer der meget snart en DIY på en mei tai

Anmeld

23. februar 2012

MKuhr

Jeg maler, både abstrakt og alm (dyr) m.m

hmm.. har prøvet at strikke lidt. 

så syer jeg meget til vores engang kommende barn (prøver at blive gravid) sangerand, tæppe, puder. m.m begyndte da jeg var over de tre måneder sidste graviditet inden vi mistede igen. så fortsætter bare.

er kreativ så jeg prøver at få en rød tråd i indretning af vores hus. det går rimelig godt indtil videre. så det er det seneste jeg har lavet.

ville gerne lave en uro med disney figurer i forskellig farvet pap. skal lige finde skabeloner.  

Anmeld

27. februar 2012

1990h

banana3 skriver:

klippe/klistre, syg osv. jeg elsker at sidde og rode med noget, det er så hyggeligt, jeg er bare dårlig til at give mig selv tid til det.. 

jeg gad også rigtigt godt og syg men så har jeg bar ingen ideer om hvad jeg skal syg..jeg har ikke børn

Anmeld

27. februar 2012

Mor til Majbørn

Jeg bager! Ikke de der smarte kager, som mange andre - men madpakke-ting!

Elsker at taenke paa, hvordan madpakker kan gores sjove og gode (til mand og bonusdreng) - saa gaar ret meget op i at prove bageopskrifter til madpakker, polsehorn, mad-muffins og ting i den dur.

Totaaaaalt afslappende, ret praktisk og hele huset bliver glade

Anmeld

27. februar 2012

sommerfuglen82

Jeg lærte at hækle i tirsdags  -min mor brugte en lille halv time på det og derefter har jeg siddet med det selv..lige nu sidder jeg bare og hækler fastmasker, hvad jeg skal bruge det til ved jeg ikke, bare øvelse

Har fundet et link som er ret godt for nybegynder det kan du evt lige kigge på  http://www.xn--hklelogen-g3a.dk/ 

Ud over hækling har jeg gang i et dukkehusprojekt,det er så lige på stand by da det kræver en del plads og ro at lave på det.

Anmeld

27. februar 2012

MLT

EKBJ skriver:

Jeg laver Candy wrap tasker :-) Det tager tid, men jeg synes det er hyggeligt! 

Hvordan laver man dem, og hvad er de lavet af? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.