Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
michelledam skriver: Hvad med at sy eller hækle. Jeg syer selv og kunne godt tænke mig at komme igang med at hækle, da jdet nærmest er det eneste jeg mangler og prøve efterhånden hehe
Hvad med at sy eller hækle. Jeg syer selv og kunne godt tænke mig at komme igang med at hækle, da jdet nærmest er det eneste jeg mangler og prøve efterhånden hehe
Hansen1990 skriver:aner bar ikke hvad jeg skal strikke
Jeg er blevet vild med at hækle. Det er hyggeligt! Og det tager ikke lige så lang tid som at strikke. Ville gerne igang med at sy, men synes det kræver en del mere.
Hansen1990 skriver: aner bar ikke hvad jeg skal strikke
aner bar ikke hvad jeg skal strikke
Hvis du vil prøve at hækle lidt, så kan du da starte med en bamse for eksempel, til dit barn
Jeg har et par stykker, med opskrift, på min blog http://mariamiss6.wordpress.com/diy/
mariamiss6 skriver: Hvis du vil prøve at hækle lidt, så kan du da starte med en bamse for eksempel, til dit barn Jeg har et par stykker, med opskrift, på min blog http://mariamiss6.wordpress.com/diy/
Jeg har lige været inde og kigge på din blog, og det ser jo fantastisk ud - og svært
Hvordan kommer man igang, når man ikke kender noget som helst til hækling? Har du et godt tip?
uhh jeg har lige været inde og lure lidt, sikke en fantastisk ide, jeg har ALDRIG prøvet at hækle, men er i går blevet den heldige ejer af en symaskine. jeg ELSKER at sidde og klistre lime sy osv, det seneste har stået på billede til min lille niece med ugler det er bare så hyggeligt..
Hansen1990 skriver: Ja, kunne godt tænke mig en hobby, udover at gå i svømmmehallen.kunne godt tænke mig en kreativ hobby . noget jeg kunne tage frem engang imellem i min fritid og pusle med..nogen ideer? har i en hobby?
Ja, kunne godt tænke mig en hobby, udover at gå i svømmmehallen.kunne godt tænke mig en kreativ hobby . noget jeg kunne tage frem engang imellem i min fritid og pusle med..nogen ideer? har i en hobby?
klippe/klistre, syg osv. jeg elsker at sidde og rode med noget, det er så hyggeligt, jeg er bare dårlig til at give mig selv tid til det..
Nå, jeg prøvede google. Skøn opfindelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128