Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
7 mrd - og dermed kom også det der med at sætte sig op i søvne om natten Gaaaab - endnu mere natteroderi da han ikke kunne sætte sig selv ned igen i søvne........
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sillebob skriver: 7 mrd - og dermed kom også det der med at sætte sig op i søvne om natten Gaaaab - endnu mere natteroderi da han ikke kunne sætte sig selv ned igen i søvne........
Åh nej.. Vi har i forvejen en del natteroderi fordi hun vender sig om på maven i søvne. Og så vågner og bliver sur
LunaLykke skriver: Ja, overskriften siger det meste. Jeg tænker ikke på hvornår jeres baby kunne sidde selv, men hvornår de selv kunne sætte sig op, fra at ligge på maven/ryggen. Julia er 7 mdr, og det ser ud som om hun øver sig meget, men samtidig er hun bare slet heller ikke tæt på at gøre det. Hun kan heller ikke sidde helt selv nu, kun i kort tid ad gangen. Men det er nu heller ikke noget jeg har trænet med hende, da de jo helst først må sidde selv, når de selv sætter sig op. Er bare i tvivl om, hvornår de begynder på det. Så, hvornår gjorde jeres det?
Ja, overskriften siger det meste. Jeg tænker ikke på hvornår jeres baby kunne sidde selv, men hvornår de selv kunne sætte sig op, fra at ligge på maven/ryggen.
Julia er 7 mdr, og det ser ud som om hun øver sig meget, men samtidig er hun bare slet heller ikke tæt på at gøre det. Hun kan heller ikke sidde helt selv nu, kun i kort tid ad gangen. Men det er nu heller ikke noget jeg har trænet med hende, da de jo helst først må sidde selv, når de selv sætter sig op. Er bare i tvivl om, hvornår de begynder på det.
Så, hvornår gjorde jeres det?
Jeg har stemt "over 12 mdr" for Amanda er 13 mdr og hun kan ikke endnu
Har stemt syv mdr. men Silas var ca. 6½ måned da han selv satte sig fra kravlestilling...
uden hjælpemidler fra kravlestilling til at sætte sig op der var villads 8 mdr...
med hjælpemidler, f.eks sin gåvogn eller en sengekant osv. 7 mdr og en uge..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128