Hvornår kunne jeres baby selv sætte sig op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår kunne din baby selv sætte sig op?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

13.041 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

lycly

Ja, overskriften siger det meste. Jeg tænker ikke på hvornår jeres baby kunne sidde selv, men hvornår de selv kunne sætte sig op, fra at ligge på maven/ryggen.

Julia er 7 mdr, og det ser ud som om hun øver sig meget, men samtidig er hun bare slet heller ikke tæt på at gøre det. Hun kan heller ikke sidde helt selv nu, kun i kort tid ad gangen. Men det er nu heller ikke noget jeg har trænet med hende, da de jo helst først må sidde selv, når de selv sætter sig op. Er bare i tvivl om, hvornår de begynder på det.

Så, hvornår gjorde jeres det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Stéphanie

LunaLykke skriver:

Ja, overskriften siger det meste. Jeg tænker ikke på hvornår jeres baby kunne sidde selv, men hvornår de selv kunne sætte sig op, fra at ligge på maven/ryggen.

Julia er 7 mdr, og det ser ud som om hun øver sig meget, men samtidig er hun bare slet heller ikke tæt på at gøre det. Hun kan heller ikke sidde helt selv nu, kun i kort tid ad gangen. Men det er nu heller ikke noget jeg har trænet med hende, da de jo helst først må sidde selv, når de selv sætter sig op. Er bare i tvivl om, hvornår de begynder på det.

Så, hvornår gjorde jeres det?

Har stemt blankt da Xander ikke kan endnu, han er 8½ måned, og kan ærlig talt ikke huske hvornår Emma gjorde det 

Så følger lige med her 

Anmeld

22. februar 2012

lycly

Stéphanie skriver:

Har stemt blankt da Xander ikke kan endnu, han er 8½ måned, og kan ærlig talt ikke huske hvornår Emma gjorde det 

Så følger lige med her 

Bare i orden Men meget rart at høre at din dreng heller ikke kan endnu, så er det jo nok meget normalt

Anmeld

22. februar 2012

B&J

daniel gjorde det da han var 6mdr han havde sat sig op lige mit i stuen min kæreste spurgte om jeg havde sat ham op fik store øjne og sagde nej men det han han selv lige gjord der efter gjorde han det meget tit

Anmeld

22. februar 2012

Stéphanie

LunaLykke skriver:

Bare i orden Men meget rart at høre at din dreng heller ikke kan endnu, så er det jo nok meget normalt

Ja det tror (og håber jeg) da det er. 

Har faktisk lige fundet frem til at Emma var 6 måneder da hun kunne, men hun var altså også rimelig hurtig med alting 

Anmeld

22. februar 2012

Clisolka

Jeg tror Isabella har gjort det fra 8 mrd. For hun kunne da SP var på besøg sidste gang, og havde kunnet det i et stykke tid da hun startede i vuggestue 

Anmeld

22. februar 2012

Kofoed.

Anastasia prøver, men hovedet er alt for tungt endnu (hun kan godt holde det, men har ikke mavemuskeler nok, til at løfte det hele), hun er også altid kategoreret som en stærk pige, så det er nok derfor hun allerede prøver. tror hun vil kunne det om en måneds tid eller to. Hun er lige fyldt 5 måneder.

Anmeld

22. februar 2012

Mother-love

Jeg har stemt blankt for isabella ( snart 9 mdr) kan ikke sætte sig op endnu men har kunnet sidde siden hun var 5 mdr

Anmeld

22. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har stemt 7 mdr, da Astrid gjorde det.
Hun gjorde det fra at have lagt på maven, så smuttede hun op i noget ala kravlestilling, og vupti, så sad hun der på numsen

Anmeld

22. februar 2012

Maja_4000

Caroline har aldrig sat sig op ved "bare" at sættte sig , når hun lå på ryggen .. Hun vender om på maven , rejser sig i kravlestilling og sætter sig så Hun var omkring 8 måneder (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.