Årh kærlighed !! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

Nettemor

årrrh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

.....

FrkZier skriver:

ja det synes jeg godt nok også, det gør lige ens dag lidt bedre

Nemlig . Elsker når man får "små overraskelser" på en dag, man slet ikke have forventet..som søde beskeder . Synes det er dejligt at der findes sådan nogen kærester

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

Strawberry skriver:

Nemlig . Elsker når man får "små overraskelser" på en dag, man slet ikke have forventet..som søde beskeder . Synes det er dejligt at der findes sådan nogen kærester

ja det bare så rart at han helt af sig selv viser lidt kærlighed

jeg føler mig også utrolig heldig fordi jeg netop har en kæreste der er god til at komme med små overraskelser en gang imellem, der viser hvor glad han er for mig

Anmeld

22. februar 2012

.....

FrkZier skriver:

ja det bare så rart at han helt af sig selv viser lidt kærlighed

jeg føler mig også utrolig heldig fordi jeg netop har en kæreste der er god til at komme med små overraskelser en gang imellem, der viser hvor glad han er for mig

Iih ja, sådan en kæreste har jeg også
Så kan han f.eks også finde på at efterlade en godmorgen besked på natbordet inden han smutter ud af døren om morgenen..så bliver man så glad når man står op

Jeg sætter virkelig også pris på at jeg har sådan en kæreste , synes at man hører så tit om piger, som ville ønske at deres kæreste kom lidt mere med blomster eller noget andet

Anmeld

22. februar 2012

dola

FrkZier skriver:

til at starte med vil jeg lige fortælle at jeg har en kæreste der er computer nørd med stort N! - han arbejder med IT osv.. min bærbare skulle så opdateres eller sådan noget, det kan han så gøre fra sit arbejde, så computeren står her ved siden af mig, men via fjern remote styre han den og gør det der nu skal laves - så kigger jeg lige over på skærmen og så har han skrevet dette til mig (se billede) så bliver man da lidt blød om hjertet

ps. kan se at man ikke helt kan læse skriften på billedet men der står:

elsker dig min skat

du er den bedste

Ih hvor sød, ville ønske min kunne være så sød at finde på sådan noget... !

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

Strawberry skriver:

Iih ja, sådan en kæreste har jeg også
Så kan han f.eks også finde på at efterlade en godmorgen besked på natbordet inden han smutter ud af døren om morgenen..så bliver man så glad når man står op

Jeg sætter virkelig også pris på at jeg har sådan en kæreste , synes at man hører så tit om piger, som ville ønske at deres kæreste kom lidt mere med blomster eller noget andet

det dejligt med en betænksom kæreste

ja synes ofte man høre at kærester/mænd ikke rigtig viser kærlighed, så jeg er evig taknemmelig for min kæreste

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

dola skriver:

Ih hvor sød, ville ønske min kunne være så sød at finde på sådan noget... !

hihi ja det dejligt

jeg ville også ønske din kæreste/mand gjorde sådan noget, alle kvinder bør blive forkælet hehe

Anmeld

22. februar 2012

.....

FrkZier skriver:

det dejligt med en betænksom kæreste

ja synes ofte man høre at kærester/mænd ikke rigtig viser kærlighed, så jeg er evig taknemmelig for min kæreste

Også her! Jeg vil hvertfald ikke af med ham, hæhæ

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

Strawberry skriver:

Også her! Jeg vil hvertfald ikke af med ham, hæhæ

jeg vil helst heller ikke af med Andreas

Anmeld

22. februar 2012

.....

FrkZier skriver:

jeg vil helst heller ikke af med Andreas

Hæhæhæ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.