Årh kærlighed !! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.425 visninger
29 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

FrkZier

til at starte med vil jeg lige fortælle at jeg har en kæreste der er computer nørd med stort N! - han arbejder med IT osv.. min bærbare skulle så opdateres eller sådan noget, det kan han så gøre fra sit arbejde, så computeren står her ved siden af mig, men via fjern remote styre han den og gør det der nu skal laves - så kigger jeg lige over på skærmen og så har han skrevet dette til mig (se billede) så bliver man da lidt blød om hjertet

ps. kan se at man ikke helt kan læse skriften på billedet men der står:

elsker dig min skat

du er den bedste

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

livhemdrup

hvor er han dejlig. Det får da ens hjerte til at smelte.

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

livhemdrup skriver:

hvor er han dejlig. Det får da ens hjerte til at smelte.

ja det helt vildt - blev bare så glad

tror jeg skal prise mig lykkelig for min kære kæreste

Anmeld

22. februar 2012

Mor til Majbørn

Naaaaarh - hvor sodt!!

Anmeld

22. februar 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

til at starte med vil jeg lige fortælle at jeg har en kæreste der er computer nørd med stort N! - han arbejder med IT osv.. min bærbare skulle så opdateres eller sådan noget, det kan han så gøre fra sit arbejde, så computeren står her ved siden af mig, men via fjern remote styre han den og gør det der nu skal laves - så kigger jeg lige over på skærmen og så har han skrevet dette til mig (se billede) så bliver man da lidt blød om hjertet

ps. kan se at man ikke helt kan læse skriften på billedet men der står:

elsker dig min skat

du er den bedste

åååårh hva! Det var sødt!!

Anmeld

22. februar 2012

B&J

Åhhhhhh de kære mænde de er sku dejlge selv om man godt kan skrive af dem ind i mellem

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Naaaaarh - hvor sodt!!

ja ikke - blev helt overrasket da jeg så det altså, havde bare ikke set den komme

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

B&J skriver:

Åhhhhhh de kære mænde de er sku dejlge selv om man godt kan skrive af dem ind i mellem

det bare så rart at det bare sådan kommer ud af det blå uden nogen andledning så det som om han lige pludselig er tilgivet for at have vækket mig alt for tidligt imorges haha

Anmeld

22. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

nårrr hvor er det sødt bliver helt misundelig.

Anmeld

22. februar 2012

B&J

FrkZier skriver:

det bare så rart at det bare sådan kommer ud af det blå uden nogen andledning så det som om han lige pludselig er tilgivet for at have vækket mig alt for tidligt imorges haha

han er da bare sååå meget tilgivet hihihi... og ja det er fantastisk og især når det kommer ud af det blå så betyder det så meget mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.