Ladies, jeg har gjort noget vildt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

Pige2009

Hvor spændende! Held og lykke til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Zafir

isabellamor skriver:

næh jeg skrev bare en mail hvor jeg forklarede min situation. og så skulle der nogle fakta, som min højde vægt og alder osv..

jeg ved ikke lige hvornår der kommer svar.. 

Jeg krydser fingre for dig ihvertfald

Anmeld

22. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
isabellamor skriver:

hvis det er jeg bliver valgt så trykker de det jo i bladet med før og efter billeder.. ihh hvor kunne det være fedt, jeg har tit set de der programmer i tvet hvor de hiver kvinder ind der ligner noget der er løgn og så BUM så prøver der noget der aldrig har kunnet falde dem ind at købe og så sidder det bare helt fantastiskt..

min søster er også frisør men hun ekspermentere altid med mit hår og jeg bliver altid utilfreds med det.. 

men mht stil så er der ikke nogle i min omgangskreds der har forstand på den slags kun til sig selv. og jeg har bare en helt anden figur end dem så det er jo ikke bare at efterligne deres stil.. det fungere bare ikke for mig.. 

Har også været hendes forsøgs kanin de sidste 10 år. Men har nu altid været rigtig glad for det hun så laver. Tror faktisk ik at jeg ville ture overlade mit hår til andre! Gik fra at være helt blond, til mørke brunt da thea var ca 1 år, hun begyndte at græde da hun så mig Men det gik heldigvis hurtigt over igen. Gik så fra ret langt hår til kort page og nu er det ved at være langt igen. Syntes det er fedt at kigge på gamle billeder og ka se hvor meget man har ændret sig! 

Syntes heldigvis mine veninder er gode til at se min stil og også til at sige ærligt hvis jeg kommer i noget som ser mindre heldigt ud! Vh stine

Anmeld

22. februar 2012

Lari

isabellamor skriver:

jeg har meldt mig til Q magasinets Makeover..

og jeg trænger virkelig også til det... 

det er ikke noget man skal stemme på eller noget, jeg skulle bare sende en mail til magasinet. og så vælger de en eller flere ud til det.

jeg tror nu ikke de vælger mig. selvom jeg føler mig som et sørgeligt stilløst tilfælde.. jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp til at finde mig den stil der passer til mig.. 

men jeg havde bare brug for at dele det med nogle som ved hvordan det er at finde sig selv og finde overskudet til at gøre noget ud af sig selv, efter et helt år på barsel og hvor ens penge kun gik til tøj til den lille og meget lidt tøj til en selv. og hvor ens energi heletiden kun blev brugt på den lille og bleer grød osv.. you know.. 

jeg har vel brug for en form for opbakning.. Det eneste min kæreste kunne sige til det var.. Okay.. !!  MÆND altså..

Din kæreste synes granteret bare du er smuk uanset hvad du har på og uanset hvordan håret sidder  - måske derfor den fesne reaktionKender alt for godt til at kæresten ligesom reagerer en smule for uengageret på fx en ny frisure eller andet i den dur. Herhjemme siger han at han faktisk synes jeg er smukkest uden make-up - og selvom det er ret irriterende når man endelig har gjort lidt ekstra ud af sig selv - så er det nu meget dejligt Måske din kæreste har det lidt på samme måde?

Men derudover: Super idé at melde dig til sådan en make-over. Det kan da kun give et dejligt boost til selvtilliden at se sig selv blive tæskelækker på ingen tid - og et par tips og tricks til hvordan man fremover forbliver en hot mama vil da aldrig være af vejen Er også selv på barsel p.t. og må indrømme at jeg er kommet til at falde i staver over mere end ét make-over program de seneste måneder og har tænkt: Dét der, det kunne jeg godt trænge til (især fordi jeg endnu ikke er kommet ned i en størrelse hvor jeg kan passe alt mit dejlige tøj fra før jeg blev gravid)

Held og lykke med det

Anmeld

22. februar 2012

Christina.78

isabellamor skriver:

mit problem grunder også i det der baby noget. men før jeg blev mor havde jeg en vild stil. sådan noget med nittebælter sort tøj og læderjakker osv.. lidt for rock n' roll og jeg bliver TIT skudt til at være 18- 19 år. og jeg er altså 25.. så der kunne jeg godt tænke mig at komme til at ligne min alder og min "status" altså jeg syntes ikke selv jeg ligner en kvinde der er mor.. mere en kvinde der vitterligt har mistet alt sans for stil og udseende... 

jeg kunne godt tænke mig at være mere feminin og gå klædt i noget der er lidt mere pænt end det kedelige tøj jeg går i nu som kun er sort og lag på lag.

Forstår jeg godt..jeg vil også gerne finde min stil..er snart 34 men ligner og opfører mig bestemt ikke sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.