isabellamor skriver:
jeg har meldt mig til Q magasinets Makeover..
og jeg trænger virkelig også til det...
det er ikke noget man skal stemme på eller noget, jeg skulle bare sende en mail til magasinet. og så vælger de en eller flere ud til det.
jeg tror nu ikke de vælger mig. selvom jeg føler mig som et sørgeligt stilløst tilfælde.. jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp til at finde mig den stil der passer til mig..
men jeg havde bare brug for at dele det med nogle som ved hvordan det er at finde sig selv og finde overskudet til at gøre noget ud af sig selv, efter et helt år på barsel og hvor ens penge kun gik til tøj til den lille og meget lidt tøj til en selv. og hvor ens energi heletiden kun blev brugt på den lille og bleer grød osv.. you know..
jeg har vel brug for en form for opbakning.. Det eneste min kæreste kunne sige til det var.. Okay.. !!
MÆND altså..
Din kæreste synes granteret bare du er smuk uanset hvad du har på og uanset hvordan håret sidder
- måske derfor den fesne reaktion
Kender alt for godt til at kæresten ligesom reagerer en smule for uengageret på fx en ny frisure eller andet i den dur. Herhjemme siger han at han faktisk synes jeg er smukkest uden make-up - og selvom det er ret irriterende når man endelig har gjort lidt ekstra ud af sig selv - så er det nu meget dejligt
Måske din kæreste har det lidt på samme måde?
Men derudover: Super idé at melde dig til sådan en make-over. Det kan da kun give et dejligt boost til selvtilliden at se sig selv blive tæskelækker på ingen tid - og et par tips og tricks til hvordan man fremover forbliver en hot mama vil da aldrig være af vejen
Er også selv på barsel p.t. og må indrømme at jeg er kommet til at falde i staver over mere end ét make-over program de seneste måneder og har tænkt: Dét der, det kunne jeg godt trænge til
(især fordi jeg endnu ikke er kommet ned i en størrelse hvor jeg kan passe alt mit dejlige tøj fra før jeg blev gravid)
Held og lykke med det
Anmeld