Ladies, jeg har gjort noget vildt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Isabella_mor

jeg har meldt mig til Q magasinets Makeover..

og jeg trænger virkelig også til det... 

det er ikke noget man skal stemme på eller noget, jeg skulle bare sende en mail til magasinet. og så vælger de en eller flere ud til det.

jeg tror nu ikke de vælger mig. selvom jeg føler mig som et sørgeligt stilløst tilfælde.. jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp til at finde mig den stil der passer til mig.. 

men jeg havde bare brug for at dele det med nogle som ved hvordan det er at finde sig selv og finde overskudet til at gøre noget ud af sig selv, efter et helt år på barsel og hvor ens penge kun gik til tøj til den lille og meget lidt tøj til en selv. og hvor ens energi heletiden kun blev brugt på den lille og bleer grød osv.. you know.. 

jeg har vel brug for en form for opbakning.. Det eneste min kæreste kunne sige til det var.. Okay.. !!  MÆND altså..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

HeidiØ

isabellamor skriver:

det er ikke noget man skal stemme på eller noget, jeg skulle bare sende en mail til magasinet. og så vælger de en eller flere ud til det.

jeg tror nu ikke de vælger mig. selvom jeg føler mig som et sørgeligt stilløst tilfælde.. jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp til at finde mig den stil der passer til mig.. 

men jeg havde bare brug for at dele det med nogle som ved hvordan det er at finde sig selv og finde overskudet til at gøre noget ud af sig selv, efter et helt år på barsel og hvor ens penge kun gik til tøj til den lille og meget lidt tøj til en selv. og hvor ens energi heletiden kun blev brugt på den lille og bleer grød osv.. you know.. 

jeg har vel brug for en form for opbakning.. Det eneste min kæreste kunne sige til det var.. Okay.. !!  MÆND altså..

Jeg synes det er FEDT du har meldt dig! Det gad jeg faktisk også godt, du har simpelthen så meget ret i at man bruger alle ens penge på tøj til lillefisen og intet til sig selv.. ens hår ser slasket og kedeligt ud, ingen makeup til hverdag, kedeligt oversize tøj fordi man stadig har lidt slaskemave.

Øv for den hvor jeg kender det! Jeg håber du blir udtaget, synes du fortjener det!!  og JA! Typisk mænd.. haha!

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

isabellamor skriver:

uuuh hvor spændende - håber da du bliver valgt til det! har altid godt selv kunne tænkte mig at prøve det, men (uden at lyde alt for selvglad) jeg er rimelig stilbevidst, og er totalt Fashionista så tror ikke det ville gå

- haha typisk mænd, tror jeg også bare min kæreste havde sagt, nogen gange har man bare brug for en lidt vildere reaktion

Anmeld

22. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

He He ja desvære har ens før så gode stil det med at forsvinde lidt i amme bh'er og bleer osv. Følte også selv jeg var et håbløst tilælde da min barsel var ved at være slut. 

Heldigvis er min søster frisør, og har et par veninder der er uddannet designer, så de hjalp mig med at finde min " nye "  igen! Nogle gange ska man bare lige hjælpes lidt i gang! 

Håber du bliver valgt, også ligger nogle før og efter billeder ud så vi ka se dem.... Vh stine

Anmeld

22. februar 2012

Christina.78

Fedt at du gjorde det..overvejede også men ikke sendt mail endnu..

der er gået lidt for meget mor i mig men vil gerne tilbage til den jeg også var engang..

Anmeld

22. februar 2012

Isabella_mor

StineW79 skriver:

He He ja desvære har ens før så gode stil det med at forsvinde lidt i amme bh'er og bleer osv. Følte også selv jeg var et håbløst tilælde da min barsel var ved at være slut. 

Heldigvis er min søster frisør, og har et par veninder der er uddannet designer, så de hjalp mig med at finde min " nye "  igen! Nogle gange ska man bare lige hjælpes lidt i gang! 

Håber du bliver valgt, også ligger nogle før og efter billeder ud så vi ka se dem.... Vh stine

hvis det er jeg bliver valgt så trykker de det jo i bladet med før og efter billeder.. ihh hvor kunne det være fedt, jeg har tit set de der programmer i tvet hvor de hiver kvinder ind der ligner noget der er løgn og så BUM så prøver der noget der aldrig har kunnet falde dem ind at købe og så sidder det bare helt fantastiskt..

min søster er også frisør men hun ekspermentere altid med mit hår og jeg bliver altid utilfreds med det.. 

men mht stil så er der ikke nogle i min omgangskreds der har forstand på den slags kun til sig selv. og jeg har bare en helt anden figur end dem så det er jo ikke bare at efterligne deres stil.. det fungere bare ikke for mig.. 

Anmeld

22. februar 2012

Isabella_mor

Christina.78 skriver:

Fedt at du gjorde det..overvejede også men ikke sendt mail endnu..

der er gået lidt for meget mor i mig men vil gerne tilbage til den jeg også var engang..

mit problem grunder også i det der baby noget. men før jeg blev mor havde jeg en vild stil. sådan noget med nittebælter sort tøj og læderjakker osv.. lidt for rock n' roll og jeg bliver TIT skudt til at være 18- 19 år. og jeg er altså 25.. så der kunne jeg godt tænke mig at komme til at ligne min alder og min "status" altså jeg syntes ikke selv jeg ligner en kvinde der er mor.. mere en kvinde der vitterligt har mistet alt sans for stil og udseende... 

jeg kunne godt tænke mig at være mere feminin og gå klædt i noget der er lidt mere pænt end det kedelige tøj jeg går i nu som kun er sort og lag på lag.

Anmeld

22. februar 2012

Zafir

Skulle du agumentere for dig selv? Eller hvordan? Det bliver da spændende. - HVornår får du det atvide?

Krydser fingre.

Anmeld

22. februar 2012

Isabella_mor

HeidiØ skriver:

Jeg synes det er FEDT du har meldt dig! Det gad jeg faktisk også godt, du har simpelthen så meget ret i at man bruger alle ens penge på tøj til lillefisen og intet til sig selv.. ens hår ser slasket og kedeligt ud, ingen makeup til hverdag, kedeligt oversize tøj fordi man stadig har lidt slaskemave.

Øv for den hvor jeg kender det! Jeg håber du blir udtaget, synes du fortjener det!!  og JA! Typisk mænd.. haha!

ja ikke... det kunne da være så fedt

ja typisk mænd altså.!!!

Anmeld

22. februar 2012

Isabella_mor

Zafir skriver:

Skulle du agumentere for dig selv? Eller hvordan? Det bliver da spændende. - HVornår får du det atvide?

Krydser fingre.

næh jeg skrev bare en mail hvor jeg forklarede min situation. og så skulle der nogle fakta, som min højde vægt og alder osv..

jeg ved ikke lige hvornår der kommer svar.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.