Min 2-årige datter er et monster/forkælede/hyper og umulig:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

katrine26

1 du er ikke en dårlig mor så det kan du lige så godt slå ud af hovede igen.

2 du er højgravid så dit energi niveau er lig nul.

3 din datter trænger SÅ meget til at komme i vuggestue, at du savner hende når hun er væk er dit behov og ik hendes. 

4 din datter vil nok heller i vuggestue et par timer om dagen og komme hjem til en mor som har overskud en at gå hjemme med en mor som er træt og sur hele tiden.

Så mit råd vil være at du skal sende hende afsted så både du og hende kan få lidt luft og hun kan få sin dejlige og fantastiske mor tilbage.

Katrine26

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

PrinsessensMor

jennie skriver:

Hej. Jeg vil bare sige at du er ikke alene. Jeg har det akkurat på samme måde og vores søn er kun 17 måneder og i dp og jeg er kun halvvejs i graviditeten med nummer 2. Men tårerne triller når jeg læser din historie, jeg forstår precis hvordan du føler og at du føler dig som en dårlig og utilstrækklig mor. Jeg ved også godt at det hele bunder i at man ikke har overskudet at finde på spændende ting og opgaver for barnet hele tiden så det bliver barnet som føler at det får for lidt opmærksomhed hele tiden og derfor laver ballade for det ger garanteret mors opmærksomhed. På trods at det er negativ opmærksomhed så er det bedre end ingen opmærksomhed.... Det hele er bare logisk men jeg står lige som dig uden alt det positive overskud for at vende situationen. Ved heller ikke hvad jeg skal gøre men ville bare sige at du er ikke alene der ude som har det sådan.... 

Hej med dig. Først ønsker jeg dig en god fødsel og håber snart du genvinder din energi, for som du selv skriver så tærer graviditeten på ens overskud og energi til spændende aktiviteter for barnet Der er dog håb derude, det har jeg selv oplevet de sidste par dage...
Støtten og rådene fra dig og de andre mødre har sat ting i perspektiv, så jeg har gået og tænkt meget på vores nære fremtid og kommet frem til følgende:
Sara kommer i vuggestue i April. Indtil da så tager bedsteforældrene hende to gange om ugen på udflugt, og min mand passer hende tre dage om ugen. Den ene dag skal hun i fields cappella legehus og de to andre dage bliver det børneklubben. Desuden er Lørdag familiedag hvor vi skal være sammen indendørs/udendørs, og Søndag bliver en afslappet dagSå de næste fire uger før fødslen bliver presset meget lettet... Det er jeg meget glad for, at jeg er så heldig at familien træder ind i billedet. Også at situationen vil blive bedre, og jeg ved at det samme vil ske for dig

Tak til jer alle, må det bedste ske jer alle. kryder fingere for dem der prøver på at blive gravide, dem der er og dem der har

P.s min mor siger at livets salt er problemerne og konflikterne. De gøre os bedre hvis vi ønsker det bedste.... Hmmmm....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.