Kan man gøre det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

sarahb

Jeg synes der er vildt mange af netop den slags.. Så for mig ville jeg ikke synes det var så spændende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hihihi og nej slet ikke når jeg først skal lære hvis jeg gør det hvad sker der så hihihi så der bliver pillet godt og grundigt

Jeg kender det godt..

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Jeg synes der er vildt mange af netop den slags.. Så for mig ville jeg ikke synes det var så spændende...

Hvad ville du så synes var spændende??

Anmeld

21. februar 2012

sarahb

Det virkelig ikke jeg synes der er gået for meget daglig dag og det er helt normalt at have en blog Idet og synes faktisk kun det er de blogs man startede med at høre om i modeverdenen man lige tjekker en gang imellem.
Måske en hip mor blog, at selv om man er mor behøver man ikk være grå og kedelig. Et alternativ til joggingbukser og mandens hættetrøjer... Hehe..

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Det virkelig ikke jeg synes der er gået for meget daglig dag og det er helt normalt at have en blog Idet og synes faktisk kun det er de blogs man startede med at høre om i modeverdenen man lige tjekker en gang imellem.
Måske en hip mor blog, at selv om man er mor behøver man ikk være grå og kedelig. Et alternativ til joggingbukser og mandens hættetrøjer... Hehe..

det var da en meget god ide..

Anser ikke mig selv som grå og kedelig, men netop som en mor der elsker at gøre noget ud af sig selv, og går op i hvordan jeg ser ud inden jeg vader ud af min hoveddør..

Anmeld

21. februar 2012

sarahb

Anonym skriver:

det var da en meget god ide..

Anser ikke mig selv som grå og kedelig, men netop som en mor der elsker at gøre noget ud af sig selv, og går op i hvordan jeg ser ud inden jeg vader ud af min hoveddør..

Ja jeg har længe gået med ideen men synes ikke jeg har kunne finde tid.. For jeg elsker også modeverdenen og personlig stil m.m.
Men det synes jeg da du skal udforske, hvis jeg har tid kan jeg være din wingman!!!

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Ja jeg har længe gået med ideen men synes ikke jeg har kunne finde tid.. For jeg elsker også modeverdenen og personlig stil m.m.
Men det synes jeg da du skal udforske, hvis jeg har tid kan jeg være din wingman!!!

Ja jeg tror da lige jeg vil se på den vinkel..

Så kan man kombinere morrollen lidt med mode, og det er en god ide.. En wingman kan man næsten altid bruge.. Synes også at de billeder jeg har set af dig viser en mor der godt kan lide at se ordentlig ud og ikke bare gå i kedeligt gråt tøj, så du er da ikke helt dårlig at få lidt råd fra..

Men tænker jo også lidt, så længe jeg er studerende er det jo ikke meget af mit tøj der er af lækre mærker, selvom man nogengange ville ønske det, så er det overhovedet interessant at se en hip mor i billigt tøj??

Anmeld

21. februar 2012

sarahb

Anonym skriver:

Ja jeg tror da lige jeg vil se på den vinkel..

Så kan man kombinere morrollen lidt med mode, og det er en god ide.. En wingman kan man næsten altid bruge.. Synes også at de billeder jeg har set af dig viser en mor der godt kan lide at se ordentlig ud og ikke bare gå i kedeligt gråt tøj, så du er da ikke helt dårlig at få lidt råd fra..

Men tænker jo også lidt, så længe jeg er studerende er det jo ikke meget af mit tøj der er af lækre mærker, selvom man nogengange ville ønske det, så er det overhovedet interessant at se en hip mor i billigt tøj??

Vi bruger pengene på vores børn
Og ja fedt tøj og personlig stil til billige penge. Ja tak!! Så kam man jo ønske sig de dyre og måske finde en billigere til sammenligning...
Jeg har lige købt de lækreste bukser der sidder som en drøm i HM til 79.95... Det er da så skønt!!

Og tak det var et sødt kompliment...
Hvem er du så...? Hmmmm... Tænke

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Vi bruger pengene på vores børn
Og ja fedt tøj og personlig stil til billige penge. Ja tak!! Så kam man jo ønske sig de dyre og måske finde en billigere til sammenligning...
Jeg har lige købt de lækreste bukser der sidder som en drøm i HM til 79.95... Det er da så skønt!!

Og tak det var et sødt kompliment...
Hvem er du så...? Hmmmm... Tænke

Præcis, her går pengene også til barnet, og bestemt ikke mig..

Jeg er dog god til at finde genbrugsguld og siger heller ikke nej til arvetøj hvis det ser pænt ud, og ellers ja købe det billigt..

Ja hvem er jeg?? du har givet mig råd førhen både med tøj og hår..

Anmeld

21. februar 2012

sarahb

Anonym skriver:

Præcis, her går pengene også til barnet, og bestemt ikke mig..

Jeg er dog god til at finde genbrugsguld og siger heller ikke nej til arvetøj hvis det ser pænt ud, og ellers ja købe det billigt..

Ja hvem er jeg?? du har givet mig råd førhen både med tøj og hår..

Hmmmm WHO...

Ej du må lige skrive et brev til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.