Kan man gøre det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Anonym trådstarter

Skriver lige som anonym, da jeg er i bestemmelsesfasen omkring det her..

Jeg har en blog (som så mange andre) men synes måske ikke den er så interessant for andre læsere lige nu.. Lige nu skriver jeg bare om hverdagens sysler og hvis jeg køber noget make up eller tøj så kommer det også derind som fif til andre..

Men nu overvejer jeg at lave den om så det OGSÅ er en modeblog, for jeg går rigtig meget op i mode, og make up for den sags skyld, jeg vil så indføre et "dagens" billede også af mig i det sæt tøj jeg nu lige har på den dag.. og derudover lægge billeder op af de ting jeg drømmer om at kunne købe, og på den måde give lidt tips til hvad der er fedt denne sæson..

Jeg er samtidig mor, og vil så blande det med børnemode også måske, men bliver det for meget??

Jeg er jo så studerende, så det er jo tøj som alle har råd til jeg bruger, og det er jo også vigtigt at oplyse om at selv billigt tøj kan være fedt og lækkert..

Er det helt ude i hampen at tænke i de baner?? Hvad siger i?? Hjælp mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

B&J

Det er nu ikke så spænde for mig men går ikke op i mode men for dem der gør tror jeg det ville være spænde at se noget forskelligt tøj og hvordan man kan sætte det samme evt med smykker og sminke

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det er nu ikke så spænde for mig men går ikke op i mode men for dem der gør tror jeg det ville være spænde at se noget forskelligt tøj og hvordan man kan sætte det samme evt med smykker og sminke

hvad synes du så eventuelt er spændende at læse om??

Anmeld

21. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

hvad synes du så eventuelt er spændende at læse om??

jamen alt fra:

hjemme lavet ting til mad til bøger til indretning osv jamen jeg kan lig det meste men går bare ikke så meget op i mode eller sminke

men der for syntes jeg helt klart du skal gøre det for der er jo masser der elsker tøj og mode

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen alt fra:

hjemme lavet ting til mad til bøger til indretning osv jamen jeg kan lig det meste men går bare ikke så meget op i mode eller sminke

men der for syntes jeg helt klart du skal gøre det for der er jo masser der elsker tøj og mode

Skriver også om indretning hvis jeg lige har nogle fif, og lægger billeder op af mit eget hjem hvis jeg finder på noget nyt..

ja der er mange der elsker mode, og jeg tænker at det her skal være på en anderledes måde.. jeg læser mange modeblogge, og synes de er meget ens, ihvertfald hvad angår udseende osv. så savner nok noget variation, og at det hele ikke skal være så dyrt af det tøj de lægger op..

Anmeld

21. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

Skriver også om indretning hvis jeg lige har nogle fif, og lægger billeder op af mit eget hjem hvis jeg finder på noget nyt..

ja der er mange der elsker mode, og jeg tænker at det her skal være på en anderledes måde.. jeg læser mange modeblogge, og synes de er meget ens, ihvertfald hvad angår udseende osv. så savner nok noget variation, og at det hele ikke skal være så dyrt af det tøj de lægger op..

jamen jeg vil da gerne følge din blog eller hvordan man gør når du får det op af køre.. jeg er selv ny som blogger og min side er ikke oppe inu

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen jeg vil da gerne følge din blog eller hvordan man gør når du får det op af køre.. jeg er selv ny som blogger og min side er ikke oppe inu

du må endelig smide din blog ind på listen herinde så når du kommer igang..

Vi er mange derinde, og man kan jo altid bruge nogle flere læsere, og så får du også nogen på din..

Jeg kan huske da jeg startede helt i starten at der ikke var nogen faste læsere, og så mister man lidt modet til at skrive, men efterhånden som læserne viser sig, så bliver man igen gladere for at opdatere derinde..

Anmeld

21. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

du må endelig smide din blog ind på listen herinde så når du kommer igang..

Vi er mange derinde, og man kan jo altid bruge nogle flere læsere, og så får du også nogen på din..

Jeg kan huske da jeg startede helt i starten at der ikke var nogen faste læsere, og så mister man lidt modet til at skrive, men efterhånden som læserne viser sig, så bliver man igen gladere for at opdatere derinde..

ja det skal jeg finde ud af når den tid kommer med faste læsere og alt det ved ikke så meget inu hihihhihi... men glæder mig til den kommer op men puhh der er meget der skal laves

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja det skal jeg finde ud af når den tid kommer med faste læsere og alt det ved ikke så meget inu hihihhihi... men glæder mig til den kommer op men puhh der er meget der skal laves

der er emget der skal laves ja, det er ikke noget man bare lige laver..

Anmeld

21. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

der er emget der skal laves ja, det er ikke noget man bare lige laver..

hihihi og nej slet ikke når jeg først skal lære hvis jeg gør det hvad sker der så hihihi så der bliver pillet godt og grundigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.