Kan man gøre det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Anonym trådstarter

Skriver lige som anonym, da jeg er i bestemmelsesfasen omkring det her..

Jeg har en blog (som så mange andre) men synes måske ikke den er så interessant for andre læsere lige nu.. Lige nu skriver jeg bare om hverdagens sysler og hvis jeg køber noget make up eller tøj så kommer det også derind som fif til andre..

Men nu overvejer jeg at lave den om så det OGSÅ er en modeblog, for jeg går rigtig meget op i mode, og make up for den sags skyld, jeg vil så indføre et "dagens" billede også af mig i det sæt tøj jeg nu lige har på den dag.. og derudover lægge billeder op af de ting jeg drømmer om at kunne købe, og på den måde give lidt tips til hvad der er fedt denne sæson..

Jeg er samtidig mor, og vil så blande det med børnemode også måske, men bliver det for meget??

Jeg er jo så studerende, så det er jo tøj som alle har råd til jeg bruger, og det er jo også vigtigt at oplyse om at selv billigt tøj kan være fedt og lækkert..

Er det helt ude i hampen at tænke i de baner?? Hvad siger i?? Hjælp mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

B&J

Det er nu ikke så spænde for mig men går ikke op i mode men for dem der gør tror jeg det ville være spænde at se noget forskelligt tøj og hvordan man kan sætte det samme evt med smykker og sminke

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det er nu ikke så spænde for mig men går ikke op i mode men for dem der gør tror jeg det ville være spænde at se noget forskelligt tøj og hvordan man kan sætte det samme evt med smykker og sminke

hvad synes du så eventuelt er spændende at læse om??

Anmeld

21. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

hvad synes du så eventuelt er spændende at læse om??

jamen alt fra: