Mave/underlivskramper ='(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

Karina1

ano14316 skriver:

Jeg havde det sådan en del gange lige i starten af min graviditet.

Ihhh, jeg håber  Min kæreste og jeg sidder her og krydser fingre og snakker om vi håber det er sådan nogle symptomer, for jeg har ikke oplevet det her før.. Og vi har været i gang med PB i 1år og 8 måneder og fik mens første gang da jeg var 11år og har ikke oplevet sådan nogle smerter før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Karina1

l.kjoeller skriver:

Jeg oplevede det samme og er i dag 30 +1 så behøver ikke være negativt

Ihhh, vi håber

Anmeld

22. februar 2012

Putomanen

Karina1 skriver:

Vi håber selvfølgelig også det er det der er ved at ske

Nu har jeg sovet stort set siden jeg kom hjem og nu stikker det "bare" i maven og "spænder" i lænden. Men synes alligevel ikke det helt føles som mens smerter, men det er også flere år siden jeg har haft problemer med mens smerter, så det kan selvfølgelig også være det, håber selvfølgelig ikke det er frk. rød der er på vej

Det er også så svært,. når man er igang med PB. Så lægger man mærke til alt, hvad kroppen overhovedet gør. Så tror man at det helt sikkert er tegn på noget, uden det behøver at være det. Omvendt er der mange, som slet ikke kan mærke det det første stykke tid, når de er gravide. Jeg  for dig. Har du testet i dag?

Anmeld

23. februar 2012

Karina1

Putomanen skriver:

Det er også så svært,. når man er igang med PB. Så lægger man mærke til alt, hvad kroppen overhovedet gør. Så tror man at det helt sikkert er tegn på noget, uden det behøver at være det. Omvendt er der mange, som slet ikke kan mærke det det første stykke tid, når de er gravide. Jeg  for dig. Har du testet i dag?

Nej, har ikke testet, vil først teste imorgen Men igår fik jeg sådan noget gult udflåd?!  Havde det hele formiddagen også stoppede det og der var kun kommet lidt i bindet, så forventede jo at jeg fik mens til morgen, men det gjorde jeg ikke, har bare haft lidt af det udflåd igen idag i et par timer også stoppede det?!  Men er bare bange for at det er mens der er på vej, har stadig vildt ondt i maven og er bare så træt og udkørt

Anmeld

23. februar 2012

Putomanen

Karina1 skriver:

Nej, har ikke testet, vil først teste imorgen Men igår fik jeg sådan noget gult udflåd?!  Havde det hele formiddagen også stoppede det og der var kun kommet lidt i bindet, så forventede jo at jeg fik mens til morgen, men det gjorde jeg ikke, har bare haft lidt af det udflåd igen idag i et par timer også stoppede det?!  Men er bare bange for at det er mens der er på vej, har stadig vildt ondt i maven og er bare så træt og udkørt

Det lyder rigtig spændende, så vil jeg  for dig... Det må være meget nervepirrende for dig.

Hmm, det lyder mærkeligt at det er gult, det lyder ikke som en begyndende mens. Jeg synes også at jeg har læst, at man kan få øget udflåd ved graviditet, så det må vi da håbe på. Og træthed er også et godt tegn

Anmeld

23. februar 2012

Karina1

Putomanen skriver:

Det lyder rigtig spændende, så vil jeg  for dig... Det må være meget nervepirrende for dig.

Hmm, det lyder mærkeligt at det er gult, det lyder ikke som en begyndende mens. Jeg synes også at jeg har læst, at man kan få øget udflåd ved graviditet, så det må vi da håbe på. Og træthed er også et godt tegn

Jaaa, det er selvfølgelig rigtigt, har sovet i flere timer de sidste 2 dage når jeg er kommet hjem fra arbejde og gået tidligt i seng om aftenen, fordi jeg har haft hovedepine og været så træt, havde ikke lige tænkt på at det kunne være et tegn, ihhhh Jamen er bare så bange for en negativ test, nu har vi forsøgt i 1år og 7 måneder, så tør ikke håbe alt for meget

Anmeld

24. februar 2012

Camillos

Karina1 skriver:

Jaaa, det er selvfølgelig rigtigt, har sovet i flere timer de sidste 2 dage når jeg er kommet hjem fra arbejde og gået tidligt i seng om aftenen, fordi jeg har haft hovedepine og været så træt, havde ikke lige tænkt på at det kunne være et tegn, ihhhh Jamen er bare så bange for en negativ test, nu har vi forsøgt i 1år og 7 måneder, så tør ikke håbe alt for meget

update?

Anmeld

24. februar 2012

Karina1

Camillos skriver:

update?

Jeg styrtblødte da jeg stod op imorges, ned af benene og alt muligt  og bløder stadig meget kraftigt.. Så ingen bebs til os i denne omgang, vi må prøve igen

Anmeld

24. februar 2012

Camillos

Karina1 skriver:

Jeg styrtblødte da jeg stod op imorges, ned af benene og alt muligt  og bløder stadig meget kraftigt.. Så ingen bebs til os i denne omgang, vi må prøve igen

øv det er jeg ked af på jeres vegne 

Anmeld

24. februar 2012

Putomanen

Karina1 skriver:

Øv, jeg havde håbet at den var der denne gang. Der var ellers nogle gode tegn. Jge håber at du er ok, det er altid svært, når mens viser sit grumme fjæs...

Jeg kender alt for godt til negativiteten fordi man har prøvet så længe. Vi har forsøgt i 2 år og 5 måneder nu, og jeg er ogå begyndt at tænke, at det da ikke lykkes denne gang, for det er heller ikke lykkes de andre gange.

Men det skla nok lykkes for os!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.