Mave/underlivskramper ='(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.186 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Karina1

Hej piger..

Den sidste uges tid har jeg haft en slags mave/underlivskramper, det har mest været om morgenen når jeg lige er stået op, men idag mens jeg var på arbejde gjorde det bare vildt ondt i min mave/underliv, så jeg slet ikke kunne gå og det varede kun ca. 20sek, men det var virkelig voldsomt.. Har oplevet nogle gange siden, at det giver niv og jag i maven/underlivet. Nu har jeg lagt mig på sofaen med dynen over mig og håber jeg får det bedre s; Hvad kan det være? Har testdag imorgen, men vil helst vente til fredag med at teste..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Karina1

21. februar 2012

ønskebørn74

Karina1 skriver:

Hej piger..

Den sidste uges tid har jeg haft en slags mave/underlivskramper, det har mest været om morgenen når jeg lige er stået op, men idag mens jeg var på arbejde gjorde det bare vildt ondt i min mave/underliv, så jeg slet ikke kunne gå og det varede kun ca. 20sek, men det var virkelig voldsomt.. Har oplevet nogle gange siden, at det giver niv og jag i maven/underlivet. Nu har jeg lagt mig på sofaen med dynen over mig og håber jeg får det bedre s; Hvad kan det være? Har testdag imorgen, men vil helst vente til fredag med at teste..

Det kan være en begyndende graviditet... Og det kan være crinonen der driller, hvis du får det..

Anmeld

21. februar 2012

Putomanen

Nogle gange får jeg det samme som dig, jag gennem underlivet der gør vildt ondt og gør, at jeg ikke kan gå eller snakke imens. Det varer ca. 10-15 sek. Jeg har aldtig haft det, så længe jeg kan huske. Men det kommer kun engang imellem. Måske hver 2. måned. Så jeg tror ikke du skal være nervøs.

Forhåbentlig er det et tegn på, at du er gravid, og at det hele er igang med at udvikle sig nede i underlivet

Anmeld

21. februar 2012

Karina1

ønskebarn74 skriver:

Det kan være en begyndende graviditet... Og det kan være crinonen der driller, hvis du får det..

Hvad er crinonen?

Anmeld

21. februar 2012

ano14316

Karina1 skriver:

Hej piger..

Jeg havde det sådan en del gange lige i starten af min graviditet.

Anmeld

21. februar 2012

l.kjoeller

Jeg oplevede det samme og er i dag 30 +1 så behøver ikke være negativt

Anmeld

21. februar 2012

ønskebørn74

Karina1 skriver:

Hvad er crinonen?

progesteron gel man sprøjter op i skeden under IVF el. ICSI behandling..

Anmeld

21. februar 2012

Karina1

Putomanen skriver:

Nogle gange får jeg det samme som dig, jag gennem underlivet der gør vildt ondt og gør, at jeg ikke kan gå eller snakke imens. Det varer ca. 10-15 sek. Jeg har aldtig haft det, så længe jeg kan huske. Men det kommer kun engang imellem. Måske hver 2. måned. Så jeg tror ikke du skal være nervøs.

Forhåbentlig er det et tegn på, at du er gravid, og at det hele er igang med at udvikle sig nede i underlivet

Vi håber selvfølgelig også det er det der er ved at ske

Nu har jeg sovet stort set siden jeg kom hjem og nu stikker det "bare" i maven og "spænder" i lænden. Men synes alligevel ikke det helt føles som mens smerter, men det er også flere år siden jeg har haft problemer med mens smerter, så det kan selvfølgelig også være det, håber selvfølgelig ikke det er frk. rød der er på vej

Anmeld

21. februar 2012

Karina1

ønskebarn74 skriver:

progesteron gel man sprøjter op i skeden under IVF el. ICSI behandling..

Okay, det får jeg ikke Vi er IUI behandling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.