Sidste nye porcelæns fugle billede..:) 2 down, 1 to go..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

Kvist

Mom In The Making skriver:

Så blev jeg færdig med billede nr. 2. Limen er ikke helt tør, men kunne ikke vente. hehe..

Det er silkebånd og porcelænsfugl.

Synes selv det er blevet rigtig fint og det svinger godt med det andet jeg har lavet..

Men hvad siger i?

-Sheila

Synes den er super fed  Er lidt vild med dine billeder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

UUH den er for fed Sheila!!!  det virker til du bliver mere selvsikker i projekterne og måske også lidt mere modig  de virker mere nøgne og ærlige på en eller anden måde og det er rigtig godt 

Mange tak *bukker og nejer*

Jah, jeg er jo stadig ikke noget til min oprindelige ide. haha.. for der dukker noget andet op .. men nu mangler jeg kun ét billede og der skal jeg lige have fundet en passende ramme.

Jeg har bare besluttet at så længe jeg selv kan lide det jeg laver så er alt andet lige meget.. for jeg laver det trods alt for min egen skyld (og for min datter.. haha.. så hun har noget at ligge på..)

Det kan være det er derfor,,,

-Sheila

Anmeld

21. februar 2012

MomInTheMaking

B&J skriver:

jaaaaa hvor bliver det bare sååå dejligt når alt er kommet og faldt på plads JUBII

jeps...

Anmeld

21. februar 2012

MomInTheMaking

Kvist skriver:

Synes den er super fed  Er lidt vild med dine billeder..

Mange tak..^^ Dejligt at du kan lide dem. Der kommer et mere inden længe.

Glæder mig sådan til at få dem op i børneværelset sammen med alle de andre ting jeg har makket sammen de sidate mange måneder.

-Sheila

Anmeld

21. februar 2012

Kvist

Mange tak..^^ Dejligt at du kan lide dem. Der kommer et mere inden længe.

Glæder mig sådan til at få dem op i børneværelset sammen med alle de andre ting jeg har makket sammen de sidate mange måneder.

-Sheila

Det kan jeg godt forstå.. Det så hyggeligt når børneværelset begynder at tage form..

Anmeld

21. februar 2012

Giraffen

Mange tak *bukker og nejer*

Jah, jeg er jo stadig ikke noget til min oprindelige ide. haha.. for der dukker noget andet op .. men nu mangler jeg kun ét billede og der skal jeg lige have fundet en passende ramme.

Jeg har bare besluttet at så længe jeg selv kan lide det jeg laver så er alt andet lige meget.. for jeg laver det trods alt for min egen skyld (og for min datter.. haha.. så hun har noget at ligge på..)

Det kan være det er derfor,,,

-Sheila

det kan meget vel være, de er hvertfald super fede og jeg glæder mig til at se det sidste i serien (og forhåbentlig mange flere &nbsp

Anmeld

21. februar 2012

MomInTheMaking

Kvist skriver:

Det kan jeg godt forstå.. Det så hyggeligt når børneværelset begynder at tage form..

jah og det har været længe undervejs grundet flytning osv. så NU skal det snart være.

-Sheila

Anmeld

21. februar 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

det kan meget vel være, de er hvertfald super fede og jeg glæder mig til at se det sidste i serien (og forhåbentlig mange flere &nbsp

Tusind tak. Jah jeg har fået en ganske fin respons, så jeg vil helt sikkert ligge andre ting ind.

Har en anden ide jeg går og sysler med.. men det er måske en af dem der hvor det ikke bare er kunst. haha.. men ud i livet skal den, så må vi se på det til den tid.

-Sheila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.