Sidste nye porcelæns fugle billede..:) 2 down, 1 to go..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

MomInTheMaking

Så blev jeg færdig med billede nr. 2. Limen er ikke helt tør, men kunne ikke vente. hehe..

Det er silkebånd og porcelænsfugl.

Synes selv det er blevet rigtig fint og det svinger godt med det andet jeg har lavet..

Men hvad siger i?

-Sheila

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

B&J

det er desværre ikke lige min smage men syntes det er super gode ideer du får gid min hjerne kunne det

Anmeld

21. februar 2012

MomInTheMaking

B&J skriver:

det er desværre ikke lige min smage men syntes det er super gode ideer du får gid min hjerne kunne det

Sådan er det jo... det ville også være kedeligt hvis vi alle kunne lide det samme.

Men mange tak, jeg elsker at få ideér og føre dem ud i livet.

-Sheila

Anmeld

21. februar 2012

B&J

Mom In The Making skriver:

Sådan er det jo... det ville også være kedeligt hvis vi alle kunne lide det samme.

Men mange tak, jeg elsker at få ideér og føre dem ud i livet.

-Sheila

du har helt ret alle hjem skal slet ikke være ens elsker folk har deres egen stil det er så fedt

Anmeld

21. februar 2012

MomInTheMaking

B&J skriver:

du har helt ret alle hjem skal slet ikke være ens elsker folk har deres egen stil det er så fedt

Præcis. De her billeder er jo så godt nok til min datters værelse, tror de er lige tøsede nok til resten af vores hjem.

-Sheila

Anmeld

21. februar 2012

B&J

Præcis. De her billeder er jo så godt nok til min datters værelse, tror de er lige tøsede nok til resten af vores hjem.

-Sheila

uhh jamen så har hun jo noget super fint at kigge på og bliver sjovt når hun kan sig fugl så

Anmeld

21. februar 2012

Troldemommi

Hvor er den fin, jeg syntes det er fedt du sætter sådan nogle ting man normalt ikke forbinder med hinanden sammen :-) Overlader om man skulle lade sig inspirere lidt :-)

Monica

Anmeld

21. februar 2012

MomInTheMaking

B&J skriver:

uhh jamen så har hun jo noget super fint at kigge på og bliver sjovt når hun kan sig fugl så

haha,, ja, helt sikkert,,^^

Jeg glæder mig sådan til at få det hele sat sammen på hendes værelse.. Nu har jeg gået og samlet og malet og makket så længe, nu skal det hele bare sættes op osv,

-Sheila

Anmeld

21. februar 2012

Giraffen

Så blev jeg færdig med billede nr. 2. Limen er ikke helt tør, men kunne ikke vente. hehe..

Det er silkebånd og porcelænsfugl.

Synes selv det er blevet rigtig fint og det svinger godt med det andet jeg har lavet..

Men hvad siger i?

-Sheila

UUH den er for fed Sheila!!!  det virker til du bliver mere selvsikker i projekterne og måske også lidt mere modig  de virker mere nøgne og ærlige på en eller anden måde og det er rigtig godt 

Anmeld

21. februar 2012

B&J

haha,, ja, helt sikkert,,^^

Jeg glæder mig sådan til at få det hele sat sammen på hendes værelse.. Nu har jeg gået og samlet og malet og makket så længe, nu skal det hele bare sættes op osv,

-Sheila

jaaaaa hvor bliver det bare sååå dejligt når alt er kommet og faldt på plads JUBII

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.