Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnnaKJ skriver: Hehe - det er virkelig mange gode tips i kommer med Det er skønt, når man synes man køre lidt fast i det samme
Hehe - det er virkelig mange gode tips i kommer med Det er skønt, når man synes man køre lidt fast i det samme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk-Lotusblomst skriver: Jeg elsker mango.. og det er såre nemt Du kan vælge at skøre den ud på to måder. Du kan enten skære skrålen af og skære den ud nærmest ligesom man gør med en råd pber. HUSK der er en stor kerne inde i midten. Og ellers kan man skære den ene side af og så gøre som man gør når man ridser en fedtkant på en culotte steg. Altså skære først den ene vej ned igennem til skrøllen og så den anden vej som små tern. Når man har gjort det skære man skrællen fra så har man finde tern. Husk at når man køber dem skal de ikke være stenhårde, men heller ikke bløde. Lidt som advokadoer.. heheMmm, det er også godt med rissalat.
Jeg elsker mango.. og det er såre nemt Du kan vælge at skøre den ud på to måder. Du kan enten skære skrålen af og skære den ud nærmest ligesom man gør med en råd pber. HUSK der er en stor kerne inde i midten. Og ellers kan man skære den ene side af og så gøre som man gør når man ridser en fedtkant på en culotte steg. Altså skære først den ene vej ned igennem til skrøllen og så den anden vej som små tern. Når man har gjort det skære man skrællen fra så har man finde tern. Husk at når man køber dem skal de ikke være stenhårde, men heller ikke bløde. Lidt som advokadoer.. heheMmm, det er også godt med rissalat.
Okay, tak for guiden
Kan jo godt lide mango, så det kan være jeg skal prøve det i en salat
Ja, er virkelig blevet fan af den rissalat Den indeholder simpelthen alle de gode grønsager
Frk-Lotusblomst skriver: Hvordan var det dog ejg fik stavet til kartofler.. hahah.. Håber du forstod.. nogen gange taster jeg lidt for hurtigt.. Ja, kender godt til det med at køre fast.
Hvordan var det dog ejg fik stavet til kartofler.. hahah.. Håber du forstod.. nogen gange taster jeg lidt for hurtigt.. Ja, kender godt til det med at køre fast.
Got it
AnnaKJ skriver: Okay, tak for guiden Kan jo godt lide mango, så det kan være jeg skal prøve det i en salat Ja, er virkelig blevet fan af den rissalat Den indeholder simpelthen alle de gode grønsager
Frk-Lotusblomst skriver: Velbekomme. Hvad er det for en rissalat??
Velbekomme. Hvad er det for en rissalat??
Det er kogte ris - lidt afkølet selvfølgelig
Avokado, pærer, snack peber, cherry tomater, hvidkål i strimler. Det røres sammen med halvt creme fraich og ymer
AnnaKJ skriver: Det er kogte ris - lidt afkølet selvfølgelig Avokado, pærer, snack peber, cherry tomater, hvidkål i strimler. Det røres sammen med halvt creme fraich og ymer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128