Tilbehør til fyldt kyllingebryst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

Mille83

AnnaKJ skriver:

Vi skal have kyllingebryst med pikantost og urter, men hvilken slags tilbehør?

Tænker det evt. Kunne være lækkert med en eller anden grov salat (med avokadoer)

Har i nogle gode opskrifter?

Det fik vi igår, jeg lavede en salat til med ruccola, cherry tomater, agurker, annanas og hjemmelavet tzatziki - det smagte mega godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

AnnaK89

Frk-Lotusblomst skriver:

VI elsker en meget nem salat med advokado. Om den passer til kylling tjaah det må den gøre noår i har bacon omkring. Men måske det kan blvie for meget bacon..

Nåmen den består bare af advokado (dryppet til med citron), krølsalat/hovedsalat, ristede pinjekerner og bacon tern.. mmmm <3

Mmm det lyder rigtig godt

Er bare så vild med avokado

Anmeld

21. februar 2012

AnnaK89

Mille83 skriver:

Det fik vi igår, jeg lavede en salat til med ruccola, cherry tomater, agurker, annanas og hjemmelavet tzatziki - det smagte mega godt..

Det er godt nok længe siden jeg har lavet tzatziki
Er det virkelig godt til når der er pikantost i kyllingebrystet?

Anmeld

21. februar 2012

Frk-Lotusblomst

AnnaKJ skriver:

Mmm det lyder rigtig godt

Er bare så vild med avokado

Den er rigtig god. Meget enkel, men såå frisk og ikke som en almindelig salat der godt kan blive lidt kedelig..

Jeg elsker også selv advokado.. mums..

Ellers er jeg ret vild med cherrytomater skåret i halve, mangostykker, slikærter skrået i halve blandet med en salatblanding (sådan en mix med græskarkerner, og andre nødder).. Den er også såå frisk.

Anmeld

21. februar 2012

Mille83

AnnaKJ skriver:

Ja kommer selvfølgelig an på hvor meget ost man kommer i, vi brugte ikke ret meget. 

Frisk Anananas og tzatziki går MEGA godt sammen 

Og det er super nemt og lave 

Anmeld

21. februar 2012

Frk-Lotusblomst

AnnaKJ skriver:

Får ALTID tzatsiki til. Bruger også pikantost og spinat i mine kyllingebryster.. Og så med hasselbagte katfoler til så er tzatsiki GUD til.

Anmeld

21. februar 2012

AnnaK89

Frk-Lotusblomst skriver:

Den er rigtig god. Meget enkel, men såå frisk og ikke som en almindelig salat der godt kan blive lidt kedelig..

Jeg elsker også selv advokado.. mums..

Ellers er jeg ret vild med cherrytomater skåret i halve, mangostykker, slikærter skrået i halve blandet med en salatblanding (sådan en mix med græskarkerner, og andre nødder).. Den er også såå frisk.

Har faktisk aldrig været rigtig inde i det med mango? Men det er nok fordi at jeg ikke helt ved hvordan man håndtere den

Synes bestemt også jeg er ved at være kørt godt træt i den der almindelig salat

Er så begyndt at lave en "rissalat" - den mætter super godt og er rigtig lækker men vi får den så tit lige nu

Anmeld

21. februar 2012

AnnaK89

Mille83 skriver:

Ja kommer selvfølgelig an på hvor meget ost man kommer i, vi brugte ikke ret meget. 

Frisk Anananas og tzatziki går MEGA godt sammen 

Og det er super nemt og lave 

Ja det kræver jo ikke det vilde
Tzatziki lavede vi meget førhen - elsker det til en lammekølle

Men har aldrig fået det med ananas
Det skriver jeg lige bag øret

Anmeld

21. februar 2012

AnnaK89

Frk-Lotusblomst skriver:

Får ALTID tzatsiki til. Bruger også pikantost og spinat i mine kyllingebryster.. Og så med hasselbagte katfoler til så er tzatsiki GUD til.

Hehe - det er virkelig mange gode tips i kommer med

Det er skønt, når man synes man køre lidt fast i det samme

Anmeld

21. februar 2012

Frk-Lotusblomst

AnnaKJ skriver:

Har faktisk aldrig været rigtig inde i det med mango? Men det er nok fordi at jeg ikke helt ved hvordan man håndtere den

Synes bestemt også jeg er ved at være kørt godt træt i den der almindelig salat

Er så begyndt at lave en "rissalat" - den mætter super godt og er rigtig lækker men vi får den så tit lige nu

Jeg elsker mango.. og det er såre nemt

Du kan vælge at skøre den ud på to måder. Du kan enten skære skrålen af og skære den ud nærmest ligesom man gør med en råd pber. HUSK der er en stor kerne inde i midten.
Og ellers kan man skære den ene side af og så gøre som man gør når man ridser en fedtkant på en culotte steg. Altså skære først den ene vej ned igennem til skrøllen og så den anden vej som små tern. Når man har gjort det skære man skrællen fra så har man finde tern.

Husk at når man køber dem skal de ikke være stenhårde, men heller ikke bløde. Lidt som advokadoer.. hehe

Mmm, det er også godt med rissalat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.