Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
An&Jo skriver: jaa.. Nu har jeg barel ige nogle ting der skal sælges, som jeg ikke gider slæbe med.. så er igang med at tage en masse billeder
jaa.. Nu har jeg barel ige nogle ting der skal sælges, som jeg ikke gider slæbe med.. så er igang med at tage en masse billeder
spænde
ja det er med at få det solgt så man ikke tager alt med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: spænde ja det er med at få det solgt så man ikke tager alt med
An&Jo skriver: Den 1 april.. wuhuuuNU glæder jeg mig til at gå og pakke ned ligeså stille, og så vil jeg samtidig gå og synge glædessange over at jeg kun skal døje med dagplejemoderen en lille måned endnu.. ;D Det bliver for fedt at få noget større, og kan slet ikke vente med at skulle lave mad i det nye fede køkken i virkelig god stand.. Og bare rolig, i kommer til at se mange billeder fra den nye lejlighed efterhånden som der bliver flyttet..
Den 1 april.. wuhuuuNU glæder jeg mig til at gå og pakke ned ligeså stille, og så vil jeg samtidig gå og synge glædessange over at jeg kun skal døje med dagplejemoderen en lille måned endnu.. ;D Det bliver for fedt at få noget større, og kan slet ikke vente med at skulle lave mad i det nye fede køkken i virkelig god stand.. Og bare rolig, i kommer til at se mange billeder fra den nye lejlighed efterhånden som der bliver flyttet..
JUBIIIIIIIIIIIIII
Beklager det igår. Håber vi snart kan ses en anden dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128