og indflytningsdatoen blev??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

An&Jo

Den 1 april.. wuhuuu

NU glæder jeg mig til at gå og pakke ned ligeså stille, og så vil jeg samtidig gå og synge glædessange over at jeg kun skal døje med dagplejemoderen en lille måned endnu.. ;D

Det bliver for fedt at få noget større, og kan slet ikke vente med at skulle lave mad i det nye fede køkken i virkelig god stand..

Og bare rolig, i kommer til at se mange billeder fra den nye lejlighed efterhånden som der bliver flyttet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

serinasmor

tillykke

sejt .. det var da vildt hurtigt

hvor skal i flytte hen ..

Anmeld

21. februar 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

tillykke

sejt .. det var da vildt hurtigt

hvor skal i flytte hen ..

jaa, det er dejligt hurtigt, nu skal jeg bare have opsagt den her, men her er heldigvis kun 6 uger opsigelse..

Vi flytter til nørresundby og skal bo 500m fra lindholm station, så det bliver jo ikke mere perfekt..

Anmeld

21. februar 2012

betski

An&Jo skriver:

Den 1 april.. wuhuuu

NU glæder jeg mig til at gå og pakke ned ligeså stille, og så vil jeg samtidig gå og synge glædessange over at jeg kun skal døje med dagplejemoderen en lille måned endnu.. ;D

Det bliver for fedt at få noget større, og kan slet ikke vente med at skulle lave mad i det nye fede køkken i virkelig god stand..

Og bare rolig, i kommer til at se mange billeder fra den nye lejlighed efterhånden som der bliver flyttet..

Tillykke - dejligt at det endelig lykkes Jeg skal også igang med at flytte og være ude af lejligheden den 1. april - så skønt!

Anmeld

21. februar 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

jaa, det er dejligt hurtigt, nu skal jeg bare have opsagt den her, men her er heldigvis kun 6 uger opsigelse..

Vi flytter til nørresundby og skal bo 500m fra lindholm station, så det bliver jo ikke mere perfekt..

skynd dig at ringe til pladshenvisningen så du kan slippe for at skulle til den samme dp hele vejen fra nr. sundby ..

og ja det var da dejligt centralt

Anmeld

21. februar 2012

An&Jo

duddi. skriver:

Tillykke - dejligt at det endelig lykkes Jeg skal også igang med at flytte og være ude af lejligheden den 1. april - så skønt!

ja det er en fed følelse at have den der med at man endelig er færdig med at lede..

Vi skal først være ude her den 15 april, så vi har lidt tid til at male osv bagefter.. men det bliver for fedt at få noget større..

Anmeld

21. februar 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

skynd dig at ringe til pladshenvisningen så du kan slippe for at skulle til den samme dp hele vejen fra nr. sundby ..

og ja det var da dejligt centralt

uha, de får afvide at det haster, og de vil heldigvis heller ikke tillade at jeg skal helt derud fra nørresundby af.. nu er jeg bare spændt på hvor langt der bliver til dagplejeren fra den nye lejlighed.. håber jeg kan gå over med ham..

Anmeld

21. februar 2012

wamse

Stort tillykke med det

Anmeld

21. februar 2012

betski

An&Jo skriver:

ja det er en fed følelse at have den der med at man endelig er færdig med at lede..

Vi skal først være ude her den 15 april, så vi har lidt tid til at male osv bagefter.. men det bliver for fedt at få noget større..

Du har også været tålmodig, så det må virkelig være en lettelse

Anmeld

22. februar 2012

An&Jo

wamse skriver:

Stort tillykke med det

mange tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.