kan man tillade sig det? (søge arbejde)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: kan man det?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.096 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. februar 2012

Anonym trådstarter

jeg har søgt en stilling som social og sundhedsassistent i en hjemmepleje gruppe. (de søgte en)

nu søger de også 2 social og sundhedshjælpere. altså samme sted.. jeg er også uddannet hjælper, inden assistenten.. 

kan jeg søge dem også? selvom jeg er assistent.. eller ville det virke mærkeligt.? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

sarahb

Du skal have en god grund du kan fremlægge hvorfor du vælger st søge den i hvert tilfælde bare så du er forberedt...

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Du skal have en god grund du kan fremlægge hvorfor du vælger st søge den i hvert tilfælde bare så du er forberedt...

jeg kan jo ikke sige en god grund til, hvorfor jeg søger en hjælperstilling, når jeg er assistent.  

årh jobbene hænger bare ikke på træerne..  

Anmeld

20. februar 2012

Janni.

Jeg vil sige ja - du er jo uddannet hjælper  

for at du snart finder et job

Anmeld

20. februar 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

jeg kan jo ikke sige en god grund til, hvorfor jeg søger en hjælperstilling, når jeg er assistent.  

årh jobbene hænger bare ikke på træerne..  

Der har du grunden, arbejdet hænger ikke på træerne... det kan tænkes de vælger dig når du er assistent, men det er ikke sikkert at de er villige til at betale dig en assistents løn, som jo er noget højere end en hjælpers.

Anmeld

20. februar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

jeg har søgt en stilling som social og sundhedsassistent i en hjemmepleje gruppe. (de søgte en)

nu søger de også 2 social og sundhedshjælpere. altså samme sted.. jeg er også uddannet hjælper, inden assistenten..