Hjælp...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

twinny

Zeus skriver:

Hvor var hun dog en nuttet lille baby

Lige pludselig en dag, så gør de det bare  

jaah.. hvornår fik hun øje på sine tæer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Zeus

twinny skriver:

jaah.. hvornår fik hun øje på sine tæer?

Mener hun ikke var startet på grød endnu, så hun var været yngre end 4 mdr.. Det har jeg også en film af, bare ikke herinde Dog kunne hun ikke få fat på dem lææææænge, så de irriterede hende vist mere end de gjorde hende glad

Anmeld

20. februar 2012

twinny

Zeus skriver:

Mener hun ikke var startet på grød endnu, så hun var været yngre end 4 mdr.. Det har jeg også en film af, bare ikke herinde Dog kunne hun ikke få fat på dem lææææænge, så de irriterede hende vist mere end de gjorde hende glad

heehehe....

Det er ikk en helt dårlig dag din datter har fødselsdag på... 11 dec..  det har jeg nemlig os.

Anmeld

20. februar 2012

Zeus

twinny skriver:

heehehe....

Det er ikk en helt dårlig dag din datter har fødselsdag på... 11 dec..  det har jeg nemlig os.

Tror også hun er ret tilfreds med dagen

Mener jeg har hørt flere gange, at drenge ikke er lige så hurtige som piger, men om det har noget videnskabeligt på sig, det ved jeg ikke.. Jeg har også hørt om børn på 8-9-10 mdr, som ikke kan meget andet end bare og ligge, selv om forældrene gør hvad de kan, for at hjælpe dem lidt på vej.. Da Cajsa rullede, gik hun efter den løve man kan se i filmen. Hun rakte ud efter den, da hun rullede den første gang.. Tror faktisk der gik en måneds tid, før hun gjorde det igen efter den dag

Anmeld

20. februar 2012

MaybeBaby

twinny skriver:

Lige et par spørgsmål...

Hvor lang tid varede 19 ugers tigerspringet hos jer?  Jeg er ved at gå ud af mit gode skind.

Og Jeg ved ikk om det bare er mig, men jeg synes bare alle bebse børn kan mere end mine drenge....

De kan trille fra mave til ryg og så småt begynde at holde ting...

De har ikk opdaget deres fødder endnu eller vender fra ryg til mave...??
Er det normalt? De bliver 5 måneder på onsdag...

Tristan har trillet én gang fra mave til ryg over for sin far, men det var tilsyneladende ikke så spændende, da han kun gjorde det én gang kort før han blev 4 mdr. Han har ikke trillet nogen vegne siden og han blev jo 5 mdr. i går

MEN så må man jo sige til sig selv, at de kære små børn jo nok er ved at udvikle andre ting end lige de motoriske. Måske de bruger en masse energi på at kunne falde i søvn selv eller noget lign. indre udvikling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.