Hjælp...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

twinny

Lige et par spørgsmål...

Hvor lang tid varede 19 ugers tigerspringet hos jer?  Jeg er ved at gå ud af mit gode skind.

Og Jeg ved ikk om det bare er mig, men jeg synes bare alle bebse børn kan mere end mine drenge....

De kan trille fra mave til ryg og så småt begynde at holde ting...

De har ikk opdaget deres fødder endnu eller vender fra ryg til mave...??
Er det normalt? De bliver 5 måneder på onsdag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Clisolka

twinny skriver:

Lige et par spørgsmål...

Hvor lang tid varede 19 ugers tigerspringet hos jer?  Jeg er ved at gå ud af mit gode skind.

Og Jeg ved ikk om det bare er mig, men jeg synes bare alle bebse børn kan mere end mine drenge....

De kan trille fra mave til ryg og så småt begynde at holde ting...

De har ikk opdaget deres fødder endnu eller vender fra ryg til mave...??
Er det normalt? De bliver 5 måneder på onsdag...

Uhh jeg kan ikke huske præcist hvor lang tid 19-uger springet varede her, men et spring har ikke varet mere end 1 uge 

Isabella var først omkring de 5 mrd. da hun opdagede sine fødder - og hold op det så sjovt ud, du har noget at glæde dig til 

Hun har været ca. 6 mrd. da hun rullede fra ryg til mave 

Anmeld

20. februar 2012

AnneBJ

Puha, tigerspring er hårde og langvarende her i huset. En-to uger er mit gæt... 

Felix opdagede sine fødder da han var omkring 6 mdr. Da han var 4½ mdr trille han fra ryg til mave, og modsat vej da han var lidt over 7 mdr.

Anmeld

20. februar 2012

Zeus

Jeg mener at Cajsa var omkring de 4 mdr, da hun tog den fra mave til ryg. Jeg har faktisk et lille klip af det, inde under mine video klip herinde Den anden vej var hun længere tid om, tror næsten hun kravlede inden hun fandt ud af, at man kunne vende den anden vej også

Anmeld

20. februar 2012

Zeus

Og tigerspring plejede at vare 1-2 uger herhjemme

Anmeld

20. februar 2012

twinny

Okay mange tak alle sammen...  Så de er stadigvæk normale.

Anmeld

20. februar 2012

twinny

Zeus skriver:

Jeg mener at Cajsa var omkring de 4 mdr, da hun tog den fra mave til ryg. Jeg har faktisk et lille klip af det, inde under mine video klip herinde Den anden vej var hun længere tid om, tror næsten hun kravlede inden hun fandt ud af, at man kunne vende den anden vej også

Øv bøv.. kan ikk se det... skal være plus medlem.

Anmeld

20. februar 2012

Zeus

twinny skriver:

Øv bøv.. kan ikk se det... skal være plus medlem.

Mener det ligger i slutningen, hun gad jo selvfølgelig ikke gøre det med det samme igen Da hun rullede kort inden jeg fandt kameraet frem, var det aller første gang, også rullede hun anden gang, mens jeg filmede

Anmeld

20. februar 2012

twinny

Zeus skriver:

Mener det ligger i slutningen, hun gad jo selvfølgelig ikke gøre det med det samme igen Da hun rullede kort inden jeg fandt kameraet frem, var det aller første gang, også rullede hun anden gang, mens jeg filmede

hvor er det bare skønt...

Anmeld

20. februar 2012

Zeus

twinny skriver:

hvor er det bare skønt...

Hvor var hun dog en nuttet lille baby

Lige pludselig en dag, så gør de det bare  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.