Hjælp til Agent 007 teme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

MaybeBaby

FamilenStorm skriver:

Hejsa

Har seriøs brug for hjælp..

Skal til personalefest lørdag den 3, Marts, hvor vi lige har fået mail om at temaet er agent 007

Og da jeg er fuldstændt uden for pædagoisk rækkevidde hvad det angår kreativitet, er jeg helt ideforladt til sådanne et kostume..

Så piger.. Hvad kan jeg tage på.. Help me please....

Skal du være pige? Kan du ikke tage pingvintøjet på? Måske manden eller din far eller en god ven, har et pænt sæt tøj?

Eller så noget, der kunne være taget fra den røde løber...

Elegant Charmeuse Empire One Shoulder Blue Prom/Evening Dress With Beading

Fabulous Stretch Charmeuse A-Line Deep V- Neck  Long Prom  Dress With Beadings

Stunning Chiffon Intermission Sweetheart Prom Dress

Elegant Chiffon Sheath One Shoulder Red Long Prom Dress/Evening Dress

Den kjole du har lagt ind er nok for 20'er/30'er præget.

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Timse

FamilenStorm skriver:

Kan man køre noget ala det billed jeg har lagt ind...

(Har aldrig set en James bond film )

Hehe ja oki jeg er vokset op med dem

Ja det synes jeg godt, det er godt nok mere 30´men hvis du dropper hårbåndet og (nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilken frisure du har, men så lavet det stort eller højt, klassisk 60´70&acute

Mee ellers har jeg vedhæftet et billede af en af de nyeste bond babes, og det er noget mere tidløst og nemt, der er jo ingen der siger det skal være tema fra de gamle film 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. februar 2012

FamilenStorm

MaybeBaby skriver:

Skal du være pige? Kan du ikke tage pingvintøjet på? Måske manden eller din far eller en god ven, har et pænt sæt tøj?

Eller så noget, der kunne være taget fra den røde løber...

Elegant Charmeuse Empire One Shoulder Blue Prom/Evening Dress With Beading

Fabulous Stretch Charmeuse A-Line Deep V- Neck  Long Prom  Dress With Beadings

Stunning Chiffon Intermission Sweetheart Prom Dress

Elegant Chiffon Sheath One Shoulder Red Long Prom Dress/Evening Dress

Den kjole du har lagt ind er nok for 20'er/30'er præget.

/Mette

Regner med at skulle være pige..

Sikke nogle fine kjoler.. Hvor finder man sådan nogle henne??? Uden at det koster en formue?

Anmeld

20. februar 2012

FamilenStorm

Timse skriver:

Hehe ja oki jeg er vokset op med dem

Ja det synes jeg godt, det er godt nok mere 30´men hvis du dropper hårbåndet og (nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilken frisure du har, men så lavet det stort eller højt, klassisk 60´70&acute

Mee ellers har jeg vedhæftet et billede af en af de nyeste bond babes, og det er noget mere tidløst og nemt, der er jo ingen der siger det skal være tema fra de gamle film 

En lang sort kjole skulle da være til at finde..

Hehe har mørk skulder lang hår.. Men os der er jeg lost.. Er virkelig en dør til det..

Anmeld

20. februar 2012

MaybeBaby

FamilenStorm skriver:

Regner med at skulle være pige..

Sikke nogle fine kjoler.. Hvor finder man sådan nogle henne??? Uden at det koster en formue?

http://www.dressilyme.com/prom-outfits/elegant-chiffon-sheath-one-shoulder-red-long-prom-dress-evening-dress-pd-12936/

Men det er nok for voldsomt at bestille hjem, når det kun er til én aften. Men ja ellers bare en sort kjole og nogle krøller i håret sat op, og så bare overdæng det med smykker der ser dyre ud!

Anmeld

20. februar 2012

Timse

FamilenStorm skriver:

En lang sort kjole skulle da være til at finde..

Hehe har mørk skulder lang hår.. Men os der er jeg lost.. Er virkelig en dør til det..

Sexet må vel i det hele taget bare være kodeordet

Anmeld

20. februar 2012

L&V

FamilenStorm skriver:

Hejsa

Skal til personalefest lørdag den 3, Marts, hvor vi lige har fået mail om at temaet er agent 007

Og da jeg er fuldstændt uden for pædagoisk rækkevidde hvad det angår kreativitet, er jeg helt ideforladt til sådanne et kostume..

En bond babe ska jo bare ose af sex Måske med en pistol i strømpebåndet.. Eller en stram catsuite hvis man kan bære det.. Prøv evt at google bond babe så kommer der rigtig meget

Anmeld

20. februar 2012

pemiro

FamilenStorm skriver:

Kan man køre noget ala det billed jeg har lagt ind...

(Har aldrig set en James bond film )

Det synes jeg sagtens du kan

Anmeld

20. februar 2012

FamilenStorm

pemiro skriver:

Det synes jeg sagtens du kan

Tjekker lige med kollegaerne, hvad stil de køre.. Men ihh jeg har da godt nok liiige fået noia over det nu..

Anmeld

20. februar 2012

mariamiss6

FamilenStorm skriver:

Hejsa

Galla :D

Vi havde engang i forbindelse med noget hobby halløj, hvor vi er MANGE mennesker, et 007 tema, og bond er jo altid i jakkesæt, så damerne er jo altid i fiiiiine cocktail kjoler og "små" gallakjoler....

Du har hermed vundet retten til at købe en ny kjole der gør dig über smækker lækker :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.