Hjælp til Agent 007 teme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.821 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

FamilenStorm

Hejsa

Har seriøs brug for hjælp..

Skal til personalefest lørdag den 3, Marts, hvor vi lige har fået mail om at temaet er agent 007

Og da jeg er fuldstændt uden for pædagoisk rækkevidde hvad det angår kreativitet, er jeg helt ideforladt til sådanne et kostume..

Så piger.. Hvad kan jeg tage på.. Help me please....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

pemiro

FamilenStorm skriver:

Hejsa

Har seriøs brug for hjælp..

Skal til personalefest lørdag den 3, Marts, hvor vi lige har fået mail om at temaet er agent 007

Og da jeg er fuldstændt uden for pædagoisk rækkevidde hvad det angår kreativitet, er jeg helt ideforladt til sådanne et kostume..

Så piger.. Hvad kan jeg tage på.. Help me please....

Det er jo boget med lange flotte frække kjoler, håret sat rigtig pænt og så sådan en lang cigarettingest (dem der der er af plastik hvor cigaretten så sidder ude i enden) i munden. Læberne knald røde...

Anmeld

20. februar 2012

FamilenStorm

pemiro skriver:

Det er jo boget med lange flotte frække kjoler, håret sat rigtig pænt og så sådan en lang cigarettingest (dem der der er af plastik hvor cigaretten så sidder ude i enden) i munden. Læberne knald røde...

Lige det jeg frygtede, så skal jeg ud og kigge kjoler.. hvor køber man sådanne nogle accesories?

Anmeld

20. februar 2012

pemiro

FamilenStorm skriver:

Lige det jeg frygtede, så skal jeg ud og kigge kjoler.. hvor køber man sådanne nogle accesories?

Goooodt spørgsmål hehe... Måske i spøg og skæmt butik tror jeg

Anmeld

20. februar 2012

FamilenStorm

pemiro skriver:

Goooodt spørgsmål hehe... Måske i spøg og skæmt butik tror jeg

Lange kjoler... Er det sådan helt ned til fødderne eller må de gå til knæene?? ihh jeg synes det er svært...

Anmeld

20. februar 2012

FamilenStorm

Høre disse med under temaet???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. februar 2012

pemiro

FamilenStorm skriver:

Lange kjoler... Er det sådan helt ned til fødderne eller må de gå til knæene?? ihh jeg synes det er svært...

Det kan sagtens være til knæet, bare det er sådan lidt elegant, som man jo ser 007 til alle hans coctailparties

Anmeld

20. februar 2012

Timse

Ellers så kør stilen fra de første og klassiske 007 med enten 60´eller 70´tøj og stort/højt hår

Anmeld

20. februar 2012

FamilenStorm

pemiro skriver:

Det kan sagtens være til knæet, bare det er sådan lidt elegant, som man jo ser 007 til alle hans coctailparties

Kan man køre noget ala det billed jeg har lagt ind...

(Har aldrig set en James bond film )

Anmeld

20. februar 2012

FamilenStorm

Timse skriver:

Ellers så kør stilen fra de første og klassiske 007 med enten 60´eller 70´tøj og stort/højt hår

Kan man køre noget ala det billed jeg har lagt ind...

(Har aldrig set en James bond film )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.