Drømmejobbet - Hvordan får jeg fortalt jeg er syg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Jeg selv har været ærlig hele vejen igennem mht. job osv da jeg havde Epilepsi... Jeg frygtede at de vil vælge mig fra på grund af Epilepsien... Men nej, det gjorde de ikke, sagde til dem at jeg vil være ærlig så de vidste hvad de kunne blive "udsat" for... 

Selvom jeg tog medicin fik jeg stadig anfald sjælden... 

Jeg synes du skal ligge kortene på bordet det kommer man længst med! 

Tak skal du have Jeg må bare være ærlig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Stumpen

Jeg synes da bare du skal sige det som det er.. Når du giver dem papirerne, så sig at du godt ved at dit fraværsprocent er mega højt, men at dette skyldes at du gik til masser undersøgelser og behandlinger fordi lægerne ikke kunne finde ud af hvad du fejlede, men at du det sidste år ikke har haft fravær pga denne her sygdom...

Du er kommet til samtale og dette er ikke nemt med alle de ansøgninger butikkerne får, så du er i betragtning, så vær ærlig!!

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Jeg synes da bare du skal sige det som det er.. Når du giver dem papirerne, så sig at du godt ved at dit fraværsprocent er mega højt, men at dette skyldes at du gik til masser undersøgelser og behandlinger fordi lægerne ikke kunne finde ud af hvad du fejlede, men at du det sidste år ikke har haft fravær pga denne her sygdom...

Du er kommet til samtale og dette er ikke nemt med alle de ansøgninger butikkerne får, så du er i betragtning, så vær ærlig!!

Det vil jeg gøre.. Tusind tak for dit svar  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.