Drømmejobbet - Hvordan får jeg fortalt jeg er syg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. februar 2012

Anonym trådstarter

Ja sagen er den at jeg skal til jobsamtale imorgen, omkring en elevplads.. I min drømmebutik. Men man skal have sin fraværsprocent med... 

Og på de 2 år på studiet har jeg haft 147 lektioners fravær!! Pga. at jeg har gået til alverdens læger for at få fundet ud af hvad jeg fejler.. Det er nu konstateret.. Og jeg er på medicin og er ikke syg mere ! Har ikke været syg i næsten et år.. Men de skal se mit fravær.. Og hvordan får jeg fortalt det er grundet jeg er syg, men ikke er syg? Og er i behandling.. Så jeg får ingen af mine anfald.. (det er en underlivs sygdom) 

Jeg vil ikke have at de fravælger mig pga det ! Jeg er ikke invalid. Og kan fint passe et job ... 

Det skal lige siges jeg bestog HG med fire 12 taller, og to 10 taller Så det er ikke fordi jeg er bagefter eller dumpede nogle fag. 

Men hvad gør jeg ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Silas&Mille

Har du ikke nogle papirer fra alle lægebesøgene og undersøgelserme?

Tror det ville være en god ide at have noget papir med om forløbet da det jo så viser at det ikke er pjæk.

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Har du ikke nogle papirer fra alle lægebesøgene og undersøgelserme?

Tror det ville være en god ide at have noget papir med om forløbet da det jo så viser at det ikke er pjæk.

Jamen så skal jeg vist have en lægeerklæring.. Og det koster jo 500 kr. 

Anmeld

20. februar 2012

K&S

Anonym skriver:

Ja sagen er den at jeg skal til jobsamtale imorgen, omkring en elevplads.. I min drømmebutik. Men man skal have sin fraværsprocent med... 

Og på de 2 år på studiet har jeg haft 147 lektioners fravær!! Pga. at jeg har gået til alverdens læger for at få fundet ud af hvad jeg fejler.. Det er nu konstateret.. Og jeg er på medicin og er ikke syg mere ! Har ikke været syg i næsten et år.. Men de skal se mit fravær.. Og hvordan får jeg fortalt det er grundet jeg er syg, men ikke er syg? Og er i behandling.. Så jeg får ingen af mine anfald.. (det er en underlivs sygdom) 

Jeg vil ikke have at de fravælger mig pga det ! Jeg er ikke invalid. Og kan fint passe et job ... 

Det skal lige siges jeg bestog HG med fire 12 taller, og to 10 taller Så det er ikke fordi jeg er bagefter eller dumpede nogle fag. 

Men hvad gør jeg ?? 

Kan du ikke finde noget om undersøgelser m.m. på sundhed.dk - under journal? Og ellers ville jeg være ærlig, det er min opfattelse at man kommer længst med ærlighed - jeg har selv måtte forklare et længere sygdomsforløb... 

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Kan du ikke finde noget om undersøgelser m.m. på sundhed.dk - under journal? Og ellers ville jeg være ærlig, det er min opfattelse at man kommer længst med ærlighed - jeg har selv måtte forklare et længere sygdomsforløb... 

Jo det kan jeg self prøve. Tak Det er bare skide træls

Anmeld

20. februar 2012

K&S

Anonym skriver:

Jo det kan jeg self prøve. Tak Det er bare skide træls

Og ellers har du ikke indkaldelserne fra diverse undersøgelser og prøver m.m. du kan tage med? 

Anmeld

20. februar 2012

aarhusmor

Jeg tror det er nok at du siger til dem stille og roligt.

Jeg har været fysisk syg en del i den periode, indtil man fandt ud af hvad der var galt. Jeg er nu i behandling og bliver ikke syg igen.

Så behøver de ikke at vide mere

Anmeld

20. februar 2012

Mira0911

Jeg selv har været ærlig hele vejen igennem mht. job osv da jeg havde Epilepsi... Jeg frygtede at de vil vælge mig fra på grund af Epilepsien... Men nej, det gjorde de ikke, sagde til dem at jeg vil være ærlig så de vidste hvad de kunne blive "udsat" for... 

Selvom jeg tog medicin fik jeg stadig anfald sjælden... 

Jeg synes du skal ligge kortene på bordet det kommer man længst med! 

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Og ellers har du ikke indkaldelserne fra diverse undersøgelser og prøver m.m. du kan tage med? 

Nej dem har jeg ikke.. Desværre.. 

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jeg tror det er nok at du siger til dem stille og roligt.

Jeg har været fysisk syg en del i den periode, indtil man fandt ud af hvad der var galt. Jeg er nu i behandling og bliver ikke syg igen.

Så behøver de ikke at vide mere

Tak. Jeg må bare prøve mig frem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.