Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De tælles ikke som indkomst i forhold til boligsikringen.
Overfører han pengene direkte til dig, eller sker det gennem kommunen? Jeg tænker, at han vel selv er klar over, hvad han betaler? Altså at han betaler mere end normalbidraget?
Valle81 skriver: Ved ikke noget om det, men sikke skøn læsning? har aldrig har om nogen der betaler mere helt af sig selv
Ved ikke noget om det, men sikke skøn læsning? har aldrig har om nogen der betaler mere helt af sig selv
Min far betalte også mere til min mor efter skilsmissen fordi han ikke synes det var rimligt. Så der er faktisk mænd der betaler mere end de skal for at støtte deres børn.
katrineoerum skriver: DDeFejDejli Min far betalte også mere til min mor efter skilsmissen fordi han ikke synes det var rimligt. Så der er faktisk mænd der betaler mere end de skal for at støtte deres børn.
DDeFejDejli
Mamalou skriver: De tælles ikke som indkomst i forhold til boligsikringen. Overfører han pengene direkte til dig, eller sker det gennem kommunen? Jeg tænker, at han vel selv er klar over, hvad han betaler? Altså at han betaler mere end normalbidraget?
Valle81 skriver:Ved ikke noget om det, men sikke skøn læsning? har aldrig har om nogen der betaler mere helt af sig selv
Anonym skriver: Han betaler direkte til mig og han ved godt hvad børnepengesatsen er... Men eftersom han ikke er en del af vores liv overhoved og har været et rigtig dårligt menneske tror jeg lidt det er der skoen den trykker
Han betaler direkte til mig og han ved godt hvad børnepengesatsen er... Men eftersom han ikke er en del af vores liv overhoved og har været et rigtig dårligt menneske tror jeg lidt det er der skoen den trykker
Så ville jeg ikke gøre med ved den sag, andet end nyde at der kommer lidt mere derfra. Det har ingen betydning for dig i nogen henseender.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128