Far betaler for meget i børnepenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.204 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Anonym trådstarter

Hvad sker der hvis far betaler for meget??:/ pt betaler han 1650.- i børnepenge istedet for de 1200 plus 3000 pr mdr til barnedåben... Men indgår disse penge som indkomst i forhold til at søge boligstøtte og alt det man nu kan søge??:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

millemai

Nej, de penge er barnets indkomst.

Anmeld

20. februar 2012

Valle81

Ved ikke noget om det, men sikke skøn læsning? har aldrig har om nogen der betaler mere helt af sig selv

Anmeld

20. februar 2012

Mamalou

De tælles ikke som indkomst i forhold til boligsikringen.

Overfører han pengene direkte til dig, eller sker det gennem kommunen? Jeg tænker, at han vel selv er klar over, hvad han betaler? Altså at han betaler mere end normalbidraget?

Anmeld

20. februar 2012

Mamalou

Valle81 skriver:

Ved ikke noget om det, men sikke skøn læsning? har aldrig har om nogen der betaler mere helt af sig selv

Anmeld

20. februar 2012

katrineoerum

Valle81 skriver:

Min far betalte også mere til min mor efter skilsmissen fordi han ikke synes det var rimligt. Så der er faktisk mænd der betaler mere end de skal for at støtte deres børn.

Anmeld

20. februar 2012

Valle81

katrineoerum skriver:

DDeFejDejli

Min far betalte også mere til min mor efter skilsmissen fordi han ikke synes det var rimligt. Så der er faktisk mænd der betaler mere end de skal for at støtte deres børn.

Skønt at høre bliver så glad og synes det er fantastisk

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

De tælles ikke som indkomst i forhold til boligsikringen.

Overfører han pengene direkte til dig, eller sker det gennem kommunen? Jeg tænker, at han vel selv er klar over, hvad han betaler? Altså at han betaler mere end normalbidraget?

Han betaler direkte til mig og han ved godt hvad børnepengesatsen er... Men eftersom han ikke er en del af vores liv overhoved og har været et rigtig dårligt menneske tror jeg lidt det er der skoen den trykker

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Så hellere han var far for vores barn men ja en dårligsamvittighed kan udløse mange ting jo..

Anmeld

20. februar 2012

Mamalou

Anonym skriver:

Han betaler direkte til mig og han ved godt hvad børnepengesatsen er... Men eftersom han ikke er en del af vores liv overhoved og har været et rigtig dårligt menneske tror jeg lidt det er der skoen den trykker

Så ville jeg ikke gøre med ved den sag, andet end nyde at der kommer lidt mere derfra. Det har ingen betydning for dig i nogen henseender.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.