Så stod jeg der og græd :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Hahaa, jeg sad og lige og tænkte, at JEG måske havde talt forkert, og at der var et eller andet jeg var gået helt glip af Måske skal vi bare gå i seng

Haha ja, alt for snart sengetid her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Haha ja, alt for snart sengetid her 

Men inden vi får set os om, så ér de jo halvandet.. Suk..

Anmeld

20. februar 2012

Ansemusen

Monica P skriver:

Jeg er sgu ikke normal

Igår lavede jeg et indlæg der handlede om at Johanne allerede skal i en størrelse 74 Okay så.

Her til formiddag i en pause fra skriveriet fandt jeg så det tøj vi har arvet i størrelse 74, det skal jo sorteres og vaskes, men så står jeg ude på badeværelset og sorterer inden det skal i maskinen og jeg syntes bare det tøj er så stort, jeg går lige ind og tjekker, jeg tænker den har trøje kommer hun da til at svømme i, men nej den passer fint.

Hvorfor er det så pisse hårdt at ens lille baby efterhånden er en stor baby??????

hun er jo bare helt normal, men jeg gik ud på badeværelset igen og så kom tårene

Monica den stolte mor til lange Johanne :-)

Jeg kan godt forstå, hvad du mener! Og jeg havde det på samme måde, og har det tildels stadig (nok mere, fordi man kan få færre og færre bodyer nu, hvor han er nået op i str. 92). MEN jeg synes tilgengæld, at det bliver mere og mere fantastisk at være Mor  Jeg synes min store dreng (20 måneder) er blevet sjovere og sjovere som månederne er gået, og jeg elsker den feedback jeg får fra ham og al den kærlighed

De små spædbørn er rigtig nuttede, men jeg er mere vild med at være Mor til en dreng, der kan kommunikere, og jeg synes faktisk at han er endnu mere nuttet nu end dengang. Åhr hvor han siger og gør de mest fantastiske og skøre ting dagen lang!!!!

Anmeld

20. februar 2012

Troldemommi

Ansemusen skriver:

Jeg kan godt forstå, hvad du mener! Og jeg havde det på samme måde, og har det tildels stadig (nok mere, fordi man kan få færre og færre bodyer nu, hvor han er nået op i str. 92). MEN jeg synes tilgengæld, at det bliver mere og mere fantastisk at være Mor  Jeg synes min store dreng (20 måneder) er blevet sjovere og sjovere som månederne er gået, og jeg elsker den feedback jeg får fra ham og al den kærlighed

De små spædbørn er rigtig nuttede, men jeg er mere vild med at være Mor til en dreng, der kan kommunikere, og jeg synes faktisk at han er endnu mere nuttet nu end dengang. Åhr hvor han siger og gør de mest fantastiske og skøre ting dagen lang!!!!

Ja der er gode ting ved alle aldre :-) jeg glæder mig også til Johanne begynder at snakke og kravle og gå og alle de andre ting hun skal lære, men syntes bare at tiden går lidt for stærkt, hvorfor har de dog så travlt med at blive store ???? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.