Så stod jeg der og græd :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Troldemommi

Jeg er sgu ikke normal

Igår lavede jeg et indlæg der handlede om at Johanne allerede skal i en størrelse 74 Okay så.

Her til formiddag i en pause fra skriveriet fandt jeg så det tøj vi har arvet i størrelse 74, det skal jo sorteres og vaskes, men så står jeg ude på badeværelset og sorterer inden det skal i maskinen og jeg syntes bare det tøj er så stort, jeg går lige ind og tjekker, jeg tænker den har trøje kommer hun da til at svømme i, men nej den passer fint.

Hvorfor er det så pisse hårdt at ens lille baby efterhånden er en stor baby??????

hun er jo bare helt normal, men jeg gik ud på badeværelset igen og så kom tårene

Monica den stolte mor til lange Johanne :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Nettemor

Ja man bliver helt sentimental når man tænker på hvor små de har været

Syns også tit at det tøj vi finder frem ser AAAALT for stor ud.. Men det passer perfekt eller er måske endda lidt lille i det..

Anmeld

20. februar 2012

merichs

Monica P skriver:

Jeg er sgu ikke normal

Igår lavede jeg et indlæg der handlede om at Johanne allerede skal i en størrelse 74 Okay så.

Her til formiddag i en pause fra skriveriet fandt jeg så det tøj vi har arvet i størrelse 74, det skal jo sorteres og vaskes, men så står jeg ude på badeværelset og sorterer inden det skal i maskinen og jeg syntes bare det tøj er så stort, jeg går lige ind og tjekker, jeg tænker den har trøje kommer hun da til at svømme i, men nej den passer fint.

Hvorfor er det så pisse hårdt at ens lille baby efterhånden er en stor baby??????

hun er jo bare helt normal, men jeg gik ud på badeværelset igen og så kom tårene

Åh kender følelsen! Husker da jeg lagde Chanel's str 50 og 56 væk, kæft hvor jeg tudede  Men nu er hun jo ved at være en stor pige i str 80 (16 mdr gammel)  

Anmeld

20. februar 2012

chael

Kender det.

Har lige lagt str. 56 væk, sammen med 62, på nummer 3 og så har jeg gemt det tøj de kom hjem i fra hospitalet.

Der presser tårene også på. For her 3. Gang syntes jeg bare tiden er fløjet afsted. Og kan slet ikke følge med.

Det er allerede 4 1/2 md siden jeg fødte

Også når jeg tænker på min store pige der skal i skole om godt 2 mdr. 2 MDR!!!! Det er slet ikke til at forstå, for hun er jo bare min lille pige og så tuder jeg også.

Og kommer 100% til at tude den sidste dag i børnehaven. Men sådan er livet, der kommer hele tiden nye og spændende ting

*Camilla

Anmeld

20. februar 2012

Lone Jakobsen

du kan tro jeg kender det.

da min yngste var helt spæd, nød jeg denne helt specielle duft af nyfødt. den dag duften forsvandt fra hans bløde dunede hår, var jeg dybt vemodig, for han er med sikkerhed mit sidste barn.

Anmeld

20. februar 2012

Clisolka

Monica P skriver:

Jeg er sgu ikke normal

Kender det udemærket godt herhjemme... Jeg føler, at jeg kom hjem  med Isabella i går - og om 10 dage er hun 1½ år gammel, hvor pokker blev den tid af 

Dagene går alt alt for hurtigt for mig, jeg kan slet ikke følge med efter jeg er blevet mor 

Anmeld

20. februar 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Kender det udemærket godt herhjemme... Jeg føler, at jeg kom hjem  med Isabella i går - og om 10 dage er hun 1½ år gammel, hvor pokker blev den tid af 

Dagene går alt alt for hurtigt for mig, jeg kan slet ikke følge med efter jeg er blevet mor 

Tror du tæller forkert 

De bliver kun 1 og 4 mdr (16 mdr), ikke 1 1/2 år, det er først om 2 mdr (18 mdr)

Anmeld

20. februar 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Tror du tæller forkert 

De bliver kun 1 og 4 mdr (16 mdr), ikke 1 1/2 år, det er først om 2 mdr (18 mdr)

Shyyyyy, det er mandag aften 

Anmeld

20. februar 2012

Nessie

Man bliver bare en tudemarie når man bliver mor

Og undres konstant over hvor ens lille baby og tiden dog blev af, det går bare aaaaaaalt for hurtigt

Anmeld

20. februar 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Shyyyyy, det er mandag aften 

Hahaa, jeg sad og lige og tænkte, at JEG måske havde talt forkert, og at der var et eller andet jeg var gået helt glip af Måske skal vi bare gå i seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.