Kom til at lave et par mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

Nessie

Rebecca55 skriver:

He he nej det føles som om det var i går...Vi var på besøg der oppe hvor der også var en fra kommunen, der sagde jeg også at jeg synes det var synd for hende. For de 3 i sig selv er en KÆMPE mundfuld og hun har så  lige et barn mere. Kommune damen så meget overrasket ud og jeg begyndte at fortælle hvad de egentlig kræver og tror det kom ret meget bag på hende. Men hvis det går helt galt, håber jeg på de så kan se det vil være bedre at ansætte mig til at passe dem. Så nu må vi se hvordan det går. Jeg har en lang periode, hvor jeg kan køre dem stille og roligt ind.

Men krydser da fingre for det kommer til at gå super godt, for tror da også de har godt af at komme uden for hjemmet.

De har helt sikkert godt af at komme ud, men det må bestemt kræve noget mere af DP at det er 3 søskende der kommer, og ikke 3 "fremmede".
Tænker også lidt at det jo er sjældent at DP får 3 børn på samme alder på én gang, der plejer jo at være lidt aldersforskel.

Men håber da at det går godt, og det er en god løsning for alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Rebecca55

Nessie skriver:

De har helt sikkert godt af at komme ud, men det må bestemt kræve noget mere af DP at det er 3 søskende der kommer, og ikke 3 "fremmede".
Tænker også lidt at det jo er sjældent at DP får 3 børn på samme alder på én gang, der plejer jo at være lidt aldersforskel.

Men håber da at det går godt, og det er en god løsning for alle

lige netop, plus ham hun har i forvejen stadig ikke kan gå endnu. Så de forstår virkelig at sætte hende på prøve. Så vi blive måske skyld i den første dagplejer der går psykisk ned... He he Spøg til side.

Ja det håber vi helt sikkert også.

Anmeld

20. februar 2012

Nessie

Rebecca55 skriver:

lige netop, plus ham hun har i forvejen stadig ikke kan gå endnu. Så de forstår virkelig at sætte hende på prøve. Så vi blive måske skyld i den første dagplejer der går psykisk ned... He he Spøg til side.

Ja det håber vi helt sikkert også.

Jeg får da helt ondt af hende nu, hun får da godt nok noget at se til

Anmeld

20. februar 2012

Rebecca55

Nessie skriver:

Jeg får da helt ondt af hende nu, hun får da godt nok noget at se til

Ja det har jeg også og det sagde jeg også til kommunedamen, hvilket hun norterede i sine papir... 

Anmeld

20. februar 2012

bettinaLundstrøm

Rebecca55 skriver:

Ja det er så fedt, når man pludselig står med en positiv test i hånden...

Helt vild!! tudede helt vild og ringede til min venininde som det første, viste ikke hvad jeg skulle gør af mig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.