Kom til at lave et par mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

Rebecca55

Lone Jakobsen skriver:

rigtig søde bukser.

synes det er super at du har overskud til at sy tøj med 3 små børn. 

Det er jeg nød til at tage mig tid til, så jeg lige får et pusterum...;o) og mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Lone Jakobsen

Rebecca55 skriver:

Det er jeg nød til at tage mig tid til, så jeg lige får et pusterum...;o) og mange tak

sådan har jeg det med en god bog

man må sige at din måde er noget mere produktiv

Anmeld

20. februar 2012

Nessie

Hvor er de fine

Dejligt med en masse børn, der så kan bruge mors kreationer

Er det ved at være tid til at de skal passes ude, eller har du længere orlov, når nu der er 3?

Anmeld

20. februar 2012

Rebecca55

Nessie skriver:

Hvor er de fine

Dejligt med en masse børn, der så kan bruge mors kreationer

Er det ved at være tid til at de skal passes ude, eller har du længere orlov, når nu der er 3?

Ja det er fedt der er 3, så kan jeg næsten ikke lave for meget tøj...He he

Uha ja de skal starte i dagpleje 1. marts, så tiden går alt for hurtig. Nej der er ikke noget ekstra at hente desværre. Jeg har haft søgt om selv at blive dagplejemor for dem, da de jo er for tidligt fødte og har lidt skavanker der af. Men i Varde kommune har man politisk vedtaget, at man ikke vil give dipensation til at passe egne børn. På trods af vi har mangel på dagplejere, så det forstår jeg slet ikke. Så er meget spændt på hvordan det kommer til at gå.

Anmeld

20. februar 2012

Nessie

Rebecca55 skriver:

Ja det er fedt der er 3, så kan jeg næsten ikke lave for meget tøj...He he

Uha ja de skal starte i dagpleje 1. marts, så tiden går alt for hurtig. Nej der er ikke noget ekstra at hente desværre. Jeg har haft søgt om selv at blive dagplejemor for dem, da de jo er for tidligt fødte og har lidt skavanker der af. Men i Varde kommune har man politisk vedtaget, at man ikke vil give dipensation til at passe egne børn. På trods af vi har mangel på dagplejere, så det forstår jeg slet ikke. Så er meget spændt på hvordan det kommer til at gå.

Uha, tiden går hurtigt  Synes ikke det er så længe siden at dit profilbillede var en stor mave med 3 tegnede ansigter på

Det bliver godt nok spændende hvordan det kommer til at gå med dagplejen. Det er da næsten synd for dagplejemoren at hun får 3 i den størrelse på én gang

Forstår nu heller ikke hvorfor der ikke kan gives dispensation, det er jo ikke for sjov man søger

Anmeld

20. februar 2012

bettinaLundstrøm

Hvor er de bare fine

hvor har du fået fat på modelen? jeg har lige opdaget idag at jeg er gravid, så har en hel masse tanker i hovedet om at vil sy en masse tøj selv, syger meget til mig selv også så hvorfor ikke også til babse i maven

Anmeld

20. februar 2012

Rebecca55

Nessie skriver:

Uha, tiden går hurtigt  Synes ikke det er så længe siden at dit profilbillede var en stor mave med 3 tegnede ansigter på

Det bliver godt nok spændende hvordan det kommer til at gå med dagplejen. Det er da næsten synd for dagplejemoren at hun får 3 i den størrelse på én gang

Forstår nu heller ikke hvorfor der ikke kan gives dispensation, det er jo ikke for sjov man søger

He he nej det føles som om det var i går...Vi var på besøg der oppe hvor der også var en fra kommunen, der sagde jeg også at jeg synes det var synd for hende. For de 3 i sig selv er en KÆMPE mundfuld og hun har så  lige et barn mere. Kommune damen så meget overrasket ud og jeg begyndte at fortælle hvad de egentlig kræver og tror det kom ret meget bag på hende. Men hvis det går helt galt, håber jeg på de så kan se det vil være bedre at ansætte mig til at passe dem. Så nu må vi se hvordan det går. Jeg har en lang periode, hvor jeg kan køre dem stille og roligt ind.

Men krydser da fingre for det kommer til at gå super godt, for tror da også de har godt af at komme uden for hjemmet.

Anmeld

20. februar 2012

Rebecca55

bettinaLundstrøm skriver:

Hvor er de bare fine

hvor har du fået fat på modelen? jeg har lige opdaget idag at jeg er gravid, så har en hel masse tanker i hovedet om at vil sy en masse tøj selv, syger meget til mig selv også så hvorfor ikke også til babse i maven

Det er minikrea mønster... Tillykkke med bebs... Det er da også oplagt at sy til den lille.

Anmeld

20. februar 2012

bettinaLundstrøm

okay mange taak

ja jeg er bare så glad har prøvet i 8 mdr, og så nu har jeg en prsitiv test, er godt nok ikk så langt henne men den er der, og håber bare den bliver der

Anmeld

20. februar 2012

Rebecca55

bettinaLundstrøm skriver:

okay mange taak

ja jeg er bare så glad har prøvet i 8 mdr, og så nu har jeg en prsitiv test, er godt nok ikk så langt henne men den er der, og håber bare den bliver der

Ja det er så fedt, når man pludselig står med en positiv test i hånden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.