Skal Hun Klage eller Skal Hun ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Kay

Loa skriver:

Hun skal helt sikkert klage.

1. Hendes veninde har tavshedspligt. 

2. Hun MÅ slet ikke gå ind på konti hos personer hun kender, og endnu mindre fortælle om det. Og for den sags skyld må hun slet ikke fortælle om nogen af de kunder hun har/behandler.

Syntes bestemt din veninde skal klage, for banken skal da vide at de ikke kan have sådan en person i praktik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

bybaby

jeg har været i en uges praktik i en bank og jeg skulle skrive under på tavshedspligt så det har man

så synes hun skal klage

Anmeld

19. februar 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Hej alle sammen..

Jeg bliver nød til at komme ud med det.. 

Er virklige Vred over det .. 

Det er sådan at min veninden kom idag og fortalt mig at en af hendes veninder er i praktik i en bank.

Hun kom og fortalt min veninden at hun var ind i hendes konto for sjovt for at se hvor meget der lægger i hendes konto 

Og så fortæller hun også om de kunder hun har? 

Hvor mange penge de har osv.

Må hun det??

Er det ikke noget med de har tarvses pligt??

Og så fortæller hun også at hendes chef siger at hun skal tager gebyr fra de gamle hun ekspeder!!! fordi de kommer mange gange..

Min veninden vil gerne klage over det, men tror I de siger hvem der klager til hendes veninde??

Hvad vil I gøre??

eg ville godt nok have en dårlig smag i minden hvis jeg gar din venindes veninde.. for det første er jeg ikke sikker på at hun bare sådan lige må tjekke andres kontier uden at vedkommende selv har givet hende lov, derudover er jeg ret sikker på at hun aldels Ikke må fortælle din veninde eller andre hvor mange penge henes klienter har på kontoen.. det er hvad jeg ved af person følsomme oplysninger og vedkommer Ikke hvem som helst. 

Anmeld

19. februar 2012

Troldemommi

Som kunde vil jeg virkelig forvente af de bankansatte har tavshedspligt, alt andet virker da helt forkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.