Skal Hun Klage eller Skal Hun ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej alle sammen..

Jeg bliver nød til at komme ud med det.. 

Er virklige Vred over det .. 

Det er sådan at min veninden kom idag og fortalt mig at en af hendes veninder er i praktik i en bank.

Hun kom og fortalt min veninden at hun var ind i hendes konto for sjovt for at se hvor meget der lægger i hendes konto 

Og så fortæller hun også om de kunder hun har? 

Hvor mange penge de har osv.

Må hun det??

Er det ikke noget med de har tarvses pligt??

Og så fortæller hun også at hendes chef siger at hun skal tager gebyr fra de gamle hun ekspeder!!! fordi de kommer mange gange..

Min veninden vil gerne klage over det, men tror I de siger hvem der klager til hendes veninde??

Hvad vil I gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Anonym trådstarter

19. februar 2012

Gry91

Anonym skriver:

Hej alle sammen..

Det er sådan at min veninden kom idag og fortalt mig at en af hendes veninder er i praktik i en bank.

Hun kom og fortalt min veninden at hun var ind i hendes konto for sjovt for at se hvor meget der lægger i hendes konto 

Må hun det??

Og så fortæller hun også at hendes chef siger at hun skal tager gebyr fra de gamle hun ekspeder!!! fordi de kommer mange gange..

Min veninden vil gerne klage over det, men tror I de siger hvem der klager til hendes veninde??

Hvad vil I gøre??

Jeg synes det er noget megte mærkeligt at gøre som veninde! 
Det rager da slet ikke hende hvordan venindens økonomi ser ud

Jeg kan desværre ikke svare på hvorvidt hun kan klage eller ej, men det vil jeg da tro. Der må være en chef i den bank hun kan klage til.. 

Anmeld

19. februar 2012

Silas&Mille

Tror ikke de siger hvem der har klaget.

Men var det mig havde jeg helt sikkert klaget over det, det er slet ikke i orden at fortælle sådan noget når man arbejder i en bank. 

Anmeld

19. februar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hej alle sammen..

Må hun det??

Hvad vil I gøre??

Jeg ville bestemt have klaget, hvis det var min veninde der havde tjekket min konto! Jeg er da næsten sikker på at bankansatte må have en form for tavshedspligt 

Anmeld

19. februar 2012

sne190810

Det må hun slet ikke.

Der hersker en jo en form for tavshedpligt, ligesom f.eks. i sundhedsvæsenet.

Meld det!

Anmeld

19. februar 2012

Benjamins'mor

Jeg ville absolut klage, det kan godt være hun er i en bank, men det er bare ikke iorden at snage i andres økonomi eller snage i hvor folk har handlet... Sikke da en skod veninde din veninde har.

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Jamen min veninden sagde også til hende har du ikke tavshedspligt ??  

Hun sagde jo men hun ved at ingen af hendes veninder vil klage over det.. 

Men tror I det Vil gør noget ved det?? 

Men også det hun fortæller hvad hendes chef bede hende om!! 

Det siger man jo ikke !! 

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg ville absolut klage, det kan godt være hun er i en bank, men det er bare ikke iorden at snage i andres økonomi eller snage i hvor folk har handlet... Sikke da en skod veninde din veninde har.

Enige 

Hun er også ked af det 

Anmeld

19. februar 2012

Loa

Hun skal helt sikkert klage.

1. Hendes veninde har tavshedspligt. 

2. Hun MÅ slet ikke gå ind på konti hos personer hun kender, og endnu mindre fortælle om det. Og for den sags skyld må hun slet ikke fortælle om nogen af de kunder hun har/behandler.

Syntes bestemt din veninde skal klage, for banken skal da vide at de ikke kan have sådan en person i praktik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.