What ?? 68 til 74

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Kofoed.

Monica P skriver:

hold da op den lille er vokset mange cm på hendes 5 måneder :-) tillykke med hende i morgem :-) det er godt de vokser bare lidt sørgeligt at de snart ikke er vores bitte små babyer mere :-)

Glæder mig til at se hendes første tøj igen, min veninde lånte det, da hende pige var meget lille ved fødsel (knap 2400 g og 46 cm), men det er godt nok småt ved siden af 74 tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Troldemommi

Kofoed. skriver:

Glæder mig til at se hendes første tøj igen, min veninde lånte det, da hende pige var meget lille ved fødsel (knap 2400 g og 46 cm), men det er godt nok småt ved siden af 74 tror jeg

Ja næsten som dukketøj :-)

Anmeld

19. februar 2012

Ellie79

Her hoppede Malte i str 74 som 5 mdr - har snart brugt det i 2 mdr. Vi havde lidt tøj fra storesøster som var neutalt og kan se på billeder hun passede det da hun gik i vuggestue, altså har hun været et år og han var 5 mdr. Sjovt der også kan være så meget forskel på søskende

Anmeld

19. februar 2012

Happiness

Mener Lukas kom i str. 74 da han var 4 måneder. Og kom i en str 80 da han blev omkring de 6 mdr.

Anmeld

19. februar 2012

Kofoed.

Monica P skriver:

Ja næsten som dukketøj :-)

Ja, hehe. Men det bliver dejligt, nu er de så meget mere aktive og nysgerrig

Anmeld

19. februar 2012

Troldemommi

Kofoed. skriver:

Ja, hehe. Men det bliver dejligt, nu er de så meget mere aktive og nysgerrig

ja og alle de ting de nu kan :-)

Anmeld

19. februar 2012

Kofoed.

Monica P skriver:

ja og alle de ting de nu kan :-)

Ja, hehe

Anmeld

19. februar 2012

MomInTheMaking

Monica P skriver:

Hold da kæft, ja undskyld men det er da vildt :-) sikke en lang babay du har dig :-)

Hahaha.. ja, hun vejer også over 10 kg.

MEN.. hun vejede så også 4900 gr. da hun kom ud.

-Sheila

Anmeld

20. februar 2012

Troldemommi

AnjaB skriver:

Her hoppede Malte i str 74 som 5 mdr - har snart brugt det i 2 mdr. Vi havde lidt tøj fra storesøster som var neutalt og kan se på billeder hun passede det da hun gik i vuggestue, altså har hun været et år og han var 5 mdr. Sjovt der også kan være så meget forskel på søskende

ja det var godt nok en stor forskel mht alder og tøjstørrelse, men pyt med det :-)

Jeg er kommet mig over chokket, jeg kan se på de andres besvarelser at Johanne er helt normal, men jeg syntes godt nok stadigt det går alt for stærkt :-)

Nu glæder vi os så bare til at se hvad sp siger på onsdag mht vægten :-)

Monica

Anmeld

20. februar 2012

Ellie79

Ja det er jo skønt når de bare vokser og trives de skønne små babyer.

Jeg synes også det går alt for stærkt, hvor bliver min lille putte baby af hehe og ja jeg er holdt op med at købe ret meget tøj, det må vente til han bliver mere stabil i sin voksning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.