What ?? 68 til 74

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Mor Christa

Monica P skriver:

Det samme her jeg har jo næsten lige fundet det tøj vi har arvet frem i størrelse 68, og nu er det allerede for småt, hvorfor har de dog så travlt :-)

hehe, ja det er skrækkeligt! JEg kiggede også lige baby-babytøj igennem i dag.. Alt det i str 50,56 og 62. Åårrh piiv, hvor vokser de bare alt for hurtigt! NU er min store dreng i størrelse 86!! :O 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Valle81

Monica P skriver:

Må vi ikke give hende substral???, nå okay så :-)

Drillede bare:0) Substral er jo det man giver blomster så de har det ekstra godt og får ekstra næring, så drilled bare med at i ikke skulle give hende det, for hun vokser jo stærkt:0)

Anmeld

19. februar 2012

Troldemommi

Valle81 skriver:

Drillede bare:0) Substral er jo det man giver blomster så de har det ekstra godt og får ekstra næring, så drilled bare med at i ikke skulle give hende det, for hun vokser jo stærkt:0)

Jeg fangede den godt :-) men man skulle næsten tro vi gav hende Substral i sutteflasken men MME er åbenbart også ganske godt :-)

Anmeld

19. februar 2012

Tona

Monica P skriver:

10 cm, Wow der er da krudt i hende :-)

Ja, vores sp målte også lige efter 2 gange for at være sikker

Anmeld

19. februar 2012

Valle81

Monica P skriver:

Jeg fangede den godt :-) men man skulle næsten tro vi gav hende Substral i sutteflasken men MME er åbenbart også ganske godt :-)

Nåh okay:0)

Ja mme er guf:0)

Anmeld

19. februar 2012

Kofoed.

Anastasia kunne ved fødsel passe 44, hun er nu 74 i over krop og blandet 68 og 74 i ben. Hun bliver 5 måneder i morgen. For en uge siden kunne vi ikke lukke bodyer i 68, vildt underligt.

Anmeld

19. februar 2012

Mette.

Monica P skriver:

Jeg bebrejder hendes far, han er 1,90 :-)

Hihi, det kunne lyde som om det er der "skylden" skal findes.

Anmeld

19. februar 2012

MomInTheMaking

Monica P skriver:

I midten af Januar var Johanne blevet for lang til en størrelse 62 og er nu så i en størrelse 68, men nu ALLEREDE er hun var at være for lang til dem også, er det ikke vildt at hun er vokset så meget på kun lidt over en måned ????

Hvor gammel var jeres da de skulle i en størrelse 74 ??????

Hun bliver 5 måneder på Onsdag

Penny er 4½ måned og bruger str. 80 (og stadig lidt i 74) hun hoppede direkte over 68, så det lyder meget rigtigt at hun er vokset sådan.. det er vildt de kan det.

-Sheila

Anmeld

19. februar 2012

Troldemommi

Kofoed. skriver:

Anastasia kunne ved fødsel passe 44, hun er nu 74 i over krop og blandet 68 og 74 i ben. Hun bliver 5 måneder i morgen. For en uge siden kunne vi ikke lukke bodyer i 68, vildt underligt.

hold da op den lille er vokset mange cm på hendes 5 måneder :-) tillykke med hende i morgem :-) det er godt de vokser bare lidt sørgeligt at de snart ikke er vores bitte små babyer mere :-)

Anmeld

19. februar 2012

Troldemommi

Mom In The Making skriver:

Penny er 4½ måned og bruger str. 80 (og stadig lidt i 74) hun hoppede direkte over 68, så det lyder meget rigtigt at hun er vokset sådan.. det er vildt de kan det.

-Sheila

Hold da kæft, ja undskyld men det er da vildt :-) sikke en lang babay du har dig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.