Spørgsmål til jer med kørkort ang teoriprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Rebecca55

Bestod også første gang med 3 fejl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Bestod i første gang da i var oppe?

Hvor mange fejl havde i ved de evaluerende prøver?

Og til selve teoriprøven?

Jeg har været igang med kørekortet længe eller retter sagt i 5mdr og nu står min teoriprøve for an døren imorgen kl 14

Men jeg ligger på fejl mellem 4-15. Og frygter prøven.

Så sig lig at man godt kan selvom prøverne siger noget andet under selve teoritimerne.

havde 3 fejl til evaluering og 1 til selve teorien..

du ska nok klare den

Anmeld

20. februar 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Anonym skriver:

Jeg har lig taget 2 teori prøver på en side hvor jeg ikk plejer at ta dem (den vi bruger på køreskolen virker ikk optimal) og ud af 50 spørgsmål havde jeg 23 fejl.

ÅÅÅÅÅÅÅHHHH NEJ!!!!!!

Pu ha håber du består !  

Kan fortælle at jeg her i formiddags bestod min KØREprøve første gang  Er meeega lykkelig !! Det var endda tilfældigvis den værste af de motorsagkyndige som kærelærer havde advaret imod /frygtet  

Han førte mig ud i alt muligt uventet lort på små kringlede steder , dumme pareringer og meget andet ! Men bestoood !!!! 

Anmeld

20. februar 2012

Chris86

Til bil bestod jeg teorien første gang, men måtte til køreprøve to gange, da den motorsagkyndige havde en virkelig dårlig dag (ifølge min kørelærer, da grunden for at dumpe var temmelig latterlig)...

Til motorcykel bestod jeg begge ting første gang...

Mener at jeg havde lige omkring 2 fejl til bil og 0 til motorcykel....

Anmeld

20. februar 2012

ønskerbaby

jeg havde ca 8 eller mere i fejl når jeg tog teori prøver på nettet eller den cd jeg havde lånt af kørerskolen men så satte jeg mig ned og læst alt det der om omgivelser,brug,forløb,vejtybe og havde stadig over 5fejl men til teori prøven bestod jeg med 1fejl det er nogen helt andre billeder der er til prøven

Anmeld

20. februar 2012

lio

Jeg synes at de prøver jeg tog til selve undervisningen var meget dårligt formuleret ifht. selve teoriprøven, jeg diskuterede det ofte med min kørelærer og kunne kaftisk få ham selv til at tvivle. jeg bestod aldrig de prøver vi tog til undervisning men havde 1 fejl til selve teoriprøven. Jeg blev så lettet da jeg så hvor lette spørgsmålene hvad ifht. dem jeg ellers havde øvet.

bestod 1. gang.

Anmeld

20. februar 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Bestod i første gang da i var oppe?

Hvor mange fejl havde i ved de evaluerende prøver?

Og til selve teoriprøven?

Jeg har været igang med kørekortet længe eller retter sagt i 5mdr og nu står min teoriprøve for an døren imorgen kl 14

Men jeg ligger på fejl mellem 4-15. Og frygter prøven.

Så sig lig at man godt kan selvom prøverne siger noget andet under selve teoritimerne.

Ja, bestod første gang med kun een fejl.

Havde som du 4-15 fejl i de indledende.

Så ja, du kan godt! Tro på det - også selvom du er rystende nervøs og dagen måske ikke udvikler sig som du lige havde troet. Det skete for mig og hjalp slet ikke på nervøsiteten, men det lykkedes alligevel

Dog dumpede jeg til gengæld 2 gange til selve køreprøven, men tredje gang lykkens gang - bare ærgerligt økonomisk set  og har ikke været impliceret i nogen uheld i de år jeg har haft kørekort.

Anmeld

20. februar 2012

tithi

Jeg har selv lige taget kortet.

De evaluerende prøver fik jeg som oftest 4 fejl i og jeg bestod teoriprøven i første forsøg med 3 fejl.

Held og lykke

Anmeld

20. februar 2012

Guldimaven

Frygt ikke prøven! :-) dagen før min prøve og dagene op til tog jeg en masse test på nettet, og mange af dem var der 10 fejl eller over! Jeg tænkte at jeg aldrig ville klare det, men bestod med 5 fejl! Spørgsmålene inde til prøven er meget lettere! Held og lykke med det. 

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg klarede den desværre ikke.

Havde 6 fejl men ku have undgået den hvis jeg havde fulgt min første tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.