Anonym skriver:
Bestod i første gang da i var oppe?
Hvor mange fejl havde i ved de evaluerende prøver?
Og til selve teoriprøven?
Jeg har været igang med kørekortet længe eller retter sagt i 5mdr og nu står min teoriprøve for an døren imorgen kl 14 

Men jeg ligger på fejl mellem 4-15. Og frygter prøven.
Så sig lig at man godt kan selvom prøverne siger noget andet under selve teoritimerne.
Hihi hvor sjovt, jeg skal op til KØREprøve imorgen, og har været igang siden juli måned !!!Pga en doven kærelærer godt nok
men det var næsten somom jeg havde skrevet det emne 

Var i starten go til teori, men det blev sværer og med 2 børn havde jeg sjældent til til at øve , Så blev rat Så dårlig til det :/ havde 12,13,15 fejl, men øvede så hver dag 3 test og kom ned på 7,6,4,0 fejl osc og det Så nogen Lunde ud dagen før prøven, og jeg fik så 5 fejl til prøven og bestod LIGE !! Var LYKKELIG og lettet, havde frygtet det og kunne brække mig over det dumme teori !!! 
Ta 3 test i aften eller hva du kan holde til, det hjælper, men kør endelig ikke dig selv træt og lav det forkert pga træthed, Så hellere stoppe. Men det kom bag på mig at billederne og handlingens formulering kan med mange af dem være helt anderledes end til teori :/ ret øv hvis man kender svarene vis billedet jo
Men håber du klarer den, og at jeg selv består køreprøven imorgen !!!!!! 
Anmeld