En nat jeg godt kunne have undværet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

SpunkenJo

Anonym skriver:

Øv øv - fik lige tjekket gulvet i soveværelset.. Også total overbrækket

Han er da for klam!!!

Jeg var blevet såå sur, man ikke fatter det! Er man stor nok til en brandert, er man også stor nok til at finde toilettet når man skal!!!

Og det med kronerne..... Hmmm ik iorden!?!? Hva har han dog tænkt på?!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Lise

SpunkenJo skriver:

Han er da for klam!!!

Jeg var blevet såå sur, man ikke fatter det! Er man stor nok til en brandert, er man også stor nok til at finde toilettet når man skal!!!

Og det med kronerne..... Hmmm ik iorden!?!? Hva har han dog tænkt på?!?!

Ja, det er sgu for klamt! Var han min mand var han blevet sendt i haven - EFTER han havde gjort rent!!!

Én ting er at man kommer til at blive for stiv - hvem har ikke prøvet det? Men bare at brække sig i sengen og på gulvet, det er bare uacceptabelt!  FØJ!!!

Anmeld

19. februar 2012

MorTil4<3

Anonym skriver:

Lorte nat!!!

Manden kommer fuld hjem (det er så okay), men aftalen var at han skulle tænke over økonomien.. Men det må han have lagt i døren på disko..

Han brugte 1500.- på sprut på 2½ time plus 1000.- på taxi (400.- for at komme hjem og 600.- for at brække sig i den)

Ikke nok med det - vores datter er så ked (pga tænder), så har været oppe med hende flere gange i nat..

Og så har manden overbrækket vores seng, min dyne og min hovedpude (plus hans eget)

Så natten er forgået på sofaen - altså den korte tid jeg har fået..

Fed starte på søndagen..

øJJJ jeg var gakket fuldkommen ud

her kommer manden typisk hjem fra en bytur minimum en gang om måneden han er desværre noget hjælper til noget metal fis et eller andet inde i KBH og er afsted næsten hver wekend
MEN da jeg sidder på pengepungen så får han det med jeg føler han er fortjent med hvis man kan sige sådan, han er også hurtig til at bruge penge, og da vi begge er på KH så er der alså ikk råd til de byture hele tiden, så han får med til mad og en enkelt øl normalt, og så må den alså stå på sodavand for resten , så typisk har han ik brugt 200 så dete r til at leve med
men de gange han så får lov til at få blæst det ud så ved han også godt at jeg ikk gider se ham før dagen efter, så han kommer typisk hjem om formiddagen når det værste alkohol er dampet og så ser man ham ikk resten af dagen da han går kold på sengen hehe, og han sover heldigvis tungt
så om jeg støvsuger eller knægten råber det bider han slet ikk mærke i hehe . .

Anmeld

19. februar 2012

heaven

NØØØØØJ, jeg var blevet gal!!!! og rigtig ked af det!!!! jeg tror jeg var taget hjem til mine forældre for at blive aflastet lidt..... og så var jeg ikke taget hjem før der var sms om at alt var gjort rent, tøjet i vaskemaskinen og der var luftet ud.... kæft hvor ucharmerende at drikke sig så lam!!! og så skulle vi vist have en seriøs snak om det at være voksen.....!!!! hvor er han træls!!!!

Jannie - også med fuld mand i nat, men slet ikke i den dur!!!

Anmeld

19. februar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Lorte nat!!!

Manden kommer fuld hjem (det er så okay), men aftalen var at han skulle tænke over økonomien.. Men det må han have lagt i døren på disko..

Han brugte 1500.- på sprut på 2½ time plus 1000.- på taxi (400.- for at komme hjem og 600.- for at brække sig i den)

Ikke nok med det - vores datter er så ked (pga tænder), så har været oppe med hende flere gange i nat..

Og så har manden overbrækket vores seng, min dyne og min hovedpude (plus hans eget)

Så natten er forgået på sofaen - altså den korte tid jeg har fået..

Fed starte på søndagen..

Nej hvor er det træls og sur røv!

Anmeld

19. februar 2012

ModerNatur

heaven skriver:

NØØØØØJ, jeg var blevet gal!!!! og rigtig ked af det!!!! jeg tror jeg var taget hjem til mine forældre for at blive aflastet lidt..... og så var jeg ikke taget hjem før der var sms om at alt var gjort rent, tøjet i vaskemaskinen og der var luftet ud.... kæft hvor ucharmerende at drikke sig så lam!!! og så skulle vi vist have en seriøs snak om det at være voksen.....!!!! hvor er han træls!!!!

Jannie - også med fuld mand i nat, men slet ikke i den dur!!!

ENIG!!!  

Ej come on?? Så er man satme ikke gammel nok til at tage i byen!! Hvis min kæreste kunne finde på sådan noget tror jeg ikke jeg var kærester med ham.. Han må drikke sig så pisse fuld han har lyst, og brække sig lige så meget han vil, men at man er sådan et svin det er sku for meget!! -Det med pengene er bare prikken over i'et..

Anmeld

19. februar 2012

FrkZier

det med pengene synes jeg er det væreste!!

fordi alle kan komme til at drikke sig så fulde at de ikke kan styre det, og det jo ikke fordi han har ligget der og tænkt; nu vil jeg brække mig ud over det hele.. men det stadig pisse klam!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.