Anonym skriver:
Lorte nat!!!
Manden kommer fuld hjem (det er så okay), men aftalen var at han skulle tænke over økonomien.. Men det må han have lagt i døren på disko..
Han brugte 1500.- på sprut på 2½ time plus 1000.- på taxi (400.- for at komme hjem og 600.- for at brække sig i den)
Ikke nok med det - vores datter er så ked (pga tænder), så har været oppe med hende flere gange i nat..
Og så har manden overbrækket vores seng, min dyne og min hovedpude (plus hans eget)
Så natten er forgået på sofaen - altså den korte tid jeg har fået..
Fed starte på søndagen..
øJJJ jeg var gakket fuldkommen ud

her kommer manden typisk hjem fra en bytur minimum en gang om måneden

han er desværre noget hjælper til noget metal fis et eller andet inde i KBH og er afsted næsten hver wekend

MEN da jeg sidder på pengepungen så får han det med jeg føler han er fortjent med hvis man kan sige sådan, han er også hurtig til at bruge penge, og da vi begge er på KH så er der alså ikk råd til de byture hele tiden, så han får med til mad og en enkelt øl normalt, og så må den alså stå på sodavand for resten , så typisk har han ik brugt 200

så dete r til at leve med
men de gange han så får lov til at få blæst det ud så ved han også godt at jeg ikk gider se ham før dagen efter, så han kommer typisk hjem om formiddagen når det værste alkohol er dampet og så ser man ham ikk resten af dagen da han går kold på sengen hehe, og han sover heldigvis tungt
så om jeg støvsuger eller knægten råber det bider han slet ikk mærke i hehe . .
Anmeld